Tittar på The Bachelor och inser mitt liv är rätt okomplicerat…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Bara" en tand, tackochlov! Sitter just nu i badrummet med rusig katt som är lite vinglig i bakkärran, vill att hon blir lite mera stabil först.Väntar på katten hos veterinären verkar som att de fått ta bort tänder, får se hur många det blev...
Jag tycker det är jobbigt. Det blir en sån brutal påminnelse av vad jag har förlorat.Ja här kommer ngn fortfarande och det blir ett år nu i oktober.
ring!Klockan är snart halv 4 och ingen lön i sikte än.
Räckte väl med att de glömde bort mig förra gången och jag fick ringa och påpeka.
Motivation till jobb är nu lika med noll och jag tänker surfa tills det är dags att gå hem
Saker som inte händer i stan!Avd besynnerliga men härliga upplevelser.
Sista biten hem längs länsvägen blev jag passerad av en liten bil - som saktade in och slog på varningsblinkers. Ur kliver en äldre dam och börjar hojta till mig.
Hon hade fått syn på min hund och ville stanna och hälsa. Vi pratade lite och hon berättade att hon bodde nån mil bort på en stor gård som de nu skulle sälja när maken fått hälsoproblem. Då skulle hon skaffa ny valp. Hon hade en långhårig vavva i bilen.
Spontant och roligt. Men aningen besynnerligt när hon stannar mitt på länsvägen.
Så himla otäckt!Och!
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/34mJ0d/nyckelpigeinvasion-i-sodra-stockholm-regnar-fran-himlen
Nyckelpigor! Överallt!
(Jag har fejkgräs och träplattor på balkongen... Känns som att jag kommer få räkna med ungefär tusen nyckelpigor under allt).
Jag tyckte om nyckelpigor... till i lördags.Så himla otäckt!
En insekt är okej, men i mängder är det inte roligt längre..
Det är definitivt de nyckelpigorna jag har setr, många prickar och olika skalor av rött/orange. Vad tråkigt att det inte är den vanliga nyckelpigan, hoppas att den inte konkurreras bort av den här!Vaknade just från dödens tupplur, 1.5timmar. Ser ut som... Ja jag vet inte ens, en mosad tomat med dålig 80-talsperuk? Men var nog välbehövligt.
Och!
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/34mJ0d/nyckelpigeinvasion-i-sodra-stockholm-regnar-fran-himlen
Nyckelpigor! Överallt!
(Jag har fejkgräs och träplattor på balkongen... Känns som att jag kommer få räkna med ungefär tusen nyckelpigor under allt).