Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka från turridning med pappa, han var mycket duktig och har skrittat, travat och töltat. :up:
Han hade sjukt mycket adrenalin och endorfiner i kroppen efteråt det märktes, och han är numera såld på hästar och vill rida turridning fler gånger. Min plan funkade! :devil:
Stackarn var helt slut i kroppen efteråt.

Funderar nu på om jag kanske ska fixa en privatlektion. :angel:
Plan pappa-dotter-häst är på gång märker jag :devil::p
 
Är uppe tok för tidigt (;)) pga jag fått åka och lämna katten hos veterinären för tandstenborttagning och urinprov, lilla stackaren skakade i sin bur :cry: Det var en del som väntade utanför för att lämna in sina djur så jag kan bara hoppas att hon inte behöver ligga vaken alltför länge :heart

Jag undrar om veterinärer tar hänsyn till hur djuren verkar må vakna inför en dags operationer ... om det är möjligt såklart.
 
Hoppas dagen fortsätter bättre än den började. Fy fan alltså. Kom en sopbil vid kanalen. Jag ska ju lämna företräde så kollar så gott jag kan och börjar backa. Ändå missa jag en kolsvart bil bakom mig som jag lyckades backa in i. Lite skakig blev jag allt. Suck. Skulle ju in till stan och lämna min bil till Holmgrens som ska åka transport ner till Jönköping för att laga sidospegeln efter jag blev påkörd tidigare...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 450
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp