Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lera? Är nyfiken, är det någon slags lera som man använder för att elda eller?Vilket påminner mig att jag måste köpa lera till min spis.
Leran ska sitta i spisen för att skydda spisen när man eldar.Lera? Är nyfiken, är det någon slags lera som man använder för att elda eller?
Fick ett från inkasso för ett par veckor sedan, ringde dom o påtalade att pappa dog i jan, det visade sig att det redan var strukit. Men ändå!Undrar hur länge det fortsätter komma räkningar till ett dödsbo? Det är nästan 10 månader sedan pappa dog, och i fredags kom det en räkning på ett abonnemang som jag inte hade den blekaste aning om att han hade. Företaget var mycket vänliga på telefon, och avslutade och strök fakturan, så jag ska väl inte klaga egentligen.
Plan pappa-dotter-häst är på gång märker jag
Minst 8. Minst!Precis beställt hem provbitar av tyg, med planen att hitta något bra för att klä om våra matstolar. Hur många vuxenpoäng får man för det?
Undrar hur länge det fortsätter komma räkningar till ett dödsbo? Det är nästan 10 månader sedan pappa dog, och i fredags kom det en räkning på ett abonnemang som jag inte hade den blekaste aning om att han hade. Företaget var mycket vänliga på telefon, och avslutade och strök fakturan, så jag ska väl inte klaga egentligen.