Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick just ett sms med e-recept från veterinären, kanske jag kan anta att Alice har fått sina tänder fixade nu! :bump:

Just när jag skrev detta så kom ett nytt sms och mycket riktigt, det är klart och allt har gått bra! :love1: Kan hämta henne vid 14:30 :love:
 
Undrar hur länge det fortsätter komma räkningar till ett dödsbo? Det är nästan 10 månader sedan pappa dog, och i fredags kom det en räkning på ett abonnemang som jag inte hade den blekaste aning om att han hade. Företaget var mycket vänliga på telefon, och avslutade och strök fakturan, så jag ska väl inte klaga egentligen.
 
Undrar hur länge det fortsätter komma räkningar till ett dödsbo? Det är nästan 10 månader sedan pappa dog, och i fredags kom det en räkning på ett abonnemang som jag inte hade den blekaste aning om att han hade. Företaget var mycket vänliga på telefon, och avslutade och strök fakturan, så jag ska väl inte klaga egentligen.
Fick ett från inkasso för ett par veckor sedan, ringde dom o påtalade att pappa dog i jan, det visade sig att det redan var strukit. Men ändå!
 
Undrar hur länge det fortsätter komma räkningar till ett dödsbo? Det är nästan 10 månader sedan pappa dog, och i fredags kom det en räkning på ett abonnemang som jag inte hade den blekaste aning om att han hade. Företaget var mycket vänliga på telefon, och avslutade och strök fakturan, så jag ska väl inte klaga egentligen.

Ja här kommer ngn fortfarande och det blir ett år nu i oktober.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 450
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp