Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag beklagar verkligen sorgenNu har mamma släppt taget... jag kände väl det på mig häromdagen när jag berättade för pappa att hon var på väg
Haha, jag är helt vimmelkantig. Såg en film nyss, utspelade sig i rymden och i en scen så såg man blod i hjälmen på en av astronauterna, så det var väldigt mycket mindre gore än random blodig scen ÄNDÅ höll jag på att spy, blev helt kallsvettig och svimfärdig av att se det??? Jag brukar inte alls reagera på sånt?
Brukar du vara känslig så sett, eller var det en ovanligt stark reaktion för dig också?Jag såg den filmen igår och jag reagerade också starkt på den scenen. Så fruktansvärt obehaglig.
Brukar du vara känslig så sett, eller var det en ovanligt stark reaktion för dig också?
Jag hade för mig att jag läst att du kollar mycket på skräck! Haha, ändå skönt att läsa att jag inte var ensam! Gick ut på altanen för att se om frisk, kall luft kunde hjälpa min enorma yrsel. Kallsvettades flera liter, kändes det som, och fick stå dubbelvikt ett tag. Sen stapplade jag in och kastade mig på soffan.Nej blir aldrig rädd för skräck/gore. Kan tycka det är äckligt med riktigt mycket gore, men absolut inte som min reaktion på den här scenen.
Jag fick yrsel och mådde illa. La mig ner på golvet.
Jag hade för mig att jag läst att du kollar mycket på skräck! Haha, ändå skönt att läsa att jag inte var ensam! Gick ut på altanen för att se om frisk, kall luft kunde hjälpa min enorma yrsel. Kallsvettades flera liter, kändes det som, och fick stå dubbelvikt ett tag. Sen stapplade jag in och kastade mig på soffan.
Jo, jag uppskattar också det. Sedan var det kanske inte så oväntat att det skulle hända något just då, tyckte jag, men att just det skulle hända, var lite mer otippat. Och att det verkade gå ganska obemärkt förbi för personen som inte verkade fatta att den var skadad alls till en början.Älskar skräck osv. men scenen var oväntad och känslosam på något vis med, tror det spelade in för mig.
Ha läste maken finns kvar under snön och hann tänkaEfter att ha gjort en snabb och kraftfull inspektion kan jag konstatera att marken finns kvar under snön.
Nä, dåligt med makar här... Kanske ska börja leta i snödrivor?Ha läste maken finns kvar under snön och hann tänka
1 ok
2 men du har väl ingen make
Åh, så störande men jag tycker du ska göra det om du orkar! Jag har blivit bättre med sånt, och klagar en till företaget får en faktiskt ofta kompensationHar ont i magen.
Tänkte gå och lämna tillbaks trocaderon som är dålig men den kostade bara 16 kr. Orkar jag?
Har du något från Klairs hemma? Annars har Skincity rabatt på hela serien nu. När jag hade använt för mycket retinol var räddningen toner och kräm (Rich Moist Soothing) från Klairs samt Decleors Proline Prolagen gel. Krämen från Klairs är min vanliga dagkräm och helt outstanding.
BeklagarNu har mamma släppt taget... jag kände väl det på mig häromdagen när jag berättade för pappa att hon var på väg