Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, jag är helt vimmelkantig. Såg en film nyss, utspelade sig i rymden och i en scen så såg man blod i hjälmen på en av astronauterna, så det var väldigt mycket mindre gore än random blodig scen ÄNDÅ höll jag på att spy, blev helt kallsvettig och svimfärdig av att se det??? Jag brukar inte alls reagera på sånt?

Jag såg den filmen igår och jag reagerade också starkt på den scenen. Så fruktansvärt obehaglig.
 
Brukar du vara känslig så sett, eller var det en ovanligt stark reaktion för dig också?

Nej blir aldrig rädd för skräck/gore. Kan tycka det är äckligt med riktigt mycket gore, men absolut inte som min reaktion på den här scenen.

Jag fick yrsel och mådde illa. La mig ner på golvet. :laugh:
 
Nej blir aldrig rädd för skräck/gore. Kan tycka det är äckligt med riktigt mycket gore, men absolut inte som min reaktion på den här scenen.

Jag fick yrsel och mådde illa. La mig ner på golvet. :laugh:
Jag hade för mig att jag läst att du kollar mycket på skräck! Haha, ändå skönt att läsa att jag inte var ensam! Gick ut på altanen för att se om frisk, kall luft kunde hjälpa min enorma yrsel. Kallsvettades flera liter, kändes det som, och fick stå dubbelvikt ett tag. Sen stapplade jag in och kastade mig på soffan. :D
 
Jag hade för mig att jag läst att du kollar mycket på skräck! Haha, ändå skönt att läsa att jag inte var ensam! Gick ut på altanen för att se om frisk, kall luft kunde hjälpa min enorma yrsel. Kallsvettades flera liter, kändes det som, och fick stå dubbelvikt ett tag. Sen stapplade jag in och kastade mig på soffan. :D


Älskar skräck osv. men scenen var oväntad och känslosam på något vis med, tror det spelade in för mig.
 
Älskar skräck osv. men scenen var oväntad och känslosam på något vis med, tror det spelade in för mig.
Jo, jag uppskattar också det. Sedan var det kanske inte så oväntat att det skulle hända något just då, tyckte jag, men att just det skulle hända, var lite mer otippat. Och att det verkade gå ganska obemärkt förbi för personen som inte verkade fatta att den var skadad alls till en början.
 
Hm, får se hur jag kan ta mig till jobbet på måndag. Förhoppningsvis så blir det inte mera snö än såhär 😅
 
Har precis varit och klättrat, fler än vanligt där vilket säkert beror på att alla andra ställen har stängt på röda dagar... Vi stannade inte så länge och höll oss mest på de ställen där det var folktomt ändå. Kändes iaf jättebra idag och på en grej jag klättrade gick det mycket(!) bättre än väntat. Hur skönt som helst :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 252
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 171
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
733
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp