Finns det möjlighet att få hjälp av någon samtalskontakt kring hur du kan hantera det?
Ja du inte så lätt. Det bästa vore att byta jobb för att slippa människans beteende, söker så mycket jag kan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det möjlighet att få hjälp av någon samtalskontakt kring hur du kan hantera det?
Är det inte alltid det hållet snön kommer från? Frågar skåningen som har att se fram emot 15 grader på torsdag.
Du har tagit hand om din mammas hund sen i maj? På heltid eller?Har frågat två gånger innan om det finns någon annan lösning än att jag hjälper till med mammas hund då jag tagit hand om honom sen i Maj.. det går ut över min sömn, ork och jobb tyvärr.
Jag har fått till mig från min läkare att jag inte ska göra saker som går ut över mitt eget mående och förra veckan krasha magen igen totalt.
Bad nu för 3dje gången min mor om det fanns någon annan lösning eller om nån annan kunde ha honom och berättade varför jag känner att jag inte kan. Fick då ett "Okej...." till svar och jag vet att hon är arg just nu.
Vågade inte ta detta med henne facetoface igår för jag vet att hon blir arg. Hon har redan skrikit saker till mig innan.
Jag har hjälpt min mor i 20år då hon är sjuk och nu4 dagar i veckan minst pga min far blev sjuk med.
Ja, jag har galet mkt jobb nu. Så för mig är det guld värt att jag kan ha hästen på fullservice på granngården hos GP-ryttare med personal. Det finns kunnigt folk och energiska och gulliga anställda. De tog in hästen, tömde boxen på halm och fyllde med spån IOM att han sederades och inte får käka. Tog dem väl 20-30 min att greja på eget bevåg.Detta är guld värt
Längesen jag stod i ett sånt stall och därför jag har svårt att slappna av när jag har häst.
Fönster, vilket fönster?Känner att du behöver den här:
Jag frågade henne om hon är en söt kisse innan jag filmade
Edit: Var snälla och ignorera det skitiga fönstret
Bokade in mig på en grej 9 mil bort på söndag.
Kom sedan på att de lovagt snö i veckan och att ajg itne får vinterdäck förrän på måndag.
Nåja. Det ser ut att vara 10-15 grader på söndag. Hoppas det tar bort snön.
Vad för sorts människa skulle ens notera skitiga fönster med en sådan gullis i fokus? (hade aldrig märkt att de var skitiga om du inte skrivit det )Känner att du behöver den här:
Jag frågade henne om hon är en söt kisse innan jag filmade
Edit: Var snälla och ignorera det skitiga fönstret
Äntligen!Det vore bra om vi kunde ta prat om ätstörningar, kroppssyn och annat i en egen tråd så slipper andra användare bli triggade av dylika diskussioner i en tråd som definitivt inte ska handla om det ämnet.
/Mod