Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft tre fantastiska dagar i älgskogen med perfekt utdelning, perfekt sällskap och perfekt väder! Detta lever jag på länge :)
Vi blev klara redan igår så idag är det hemmadag. Ska äntligen rida mina skadade häst som inte ens varit liiite gallig (vet sa att det kanske aldrig skulle gå ner helt men det har det gjort) senaste veckan så nu ska han börja ridas igång:love: Ska få lite trädgårdsarbete gjort också och få upp lite stolp till hästarnas lunchhage. Fint väder så bäst att passa på att vara ute.
 
Framhoppning!

IMG_20201018_095748.webp
 
Var pepp på att laga massa mat idag, men tappade inspirationen direkt när jag insåg att det saknades grejer till typ allt... Ingen lök, krossade tomater, vegobitar, dåligt med fond etc. Orkar inte gå och handla heller utan får försöka vara kreativ med vad som finns.

Eller ta tag i något annat som behöver göras, städning, blommor eller studier..
 
Hemma med hunden efter en tur på röbo med lek i hundrastgård. Tänkte stanna längre men hon drog till i leksaken så mitt bäcken blev knas (är väldigt instabil) så vi åkte hem. Ska dock snart iväg igen och hämta från kalaset.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 309
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 090
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
26 27 28
Svar
559
· Visningar
26 307
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 225
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp