Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter och kollar på en Netflix dokumentär och en kvinna berättar om när hon träffade sin man, att hon var osäker och stötte bort honom under en längre tid. Men att han stannade kvar genom allt, för att han var den rätta för henne. Jag tänkte ”Aaaaawwwww!”, sippar på mitt amarone och tänker att så var det när jag träffade min rätta också. Sen kom jag på att dokumentären heter American Murder och att det slutar med att han mördade henne. Och barnen.
Yikes!
Kanske inte helt igenom idylliskt
Jo, kanske... Behöver ha ett litet möte med chefen (och rapportera foten som arbetsskada, jippie vad glada miner det kommer bli av det ) så det känns som om jag behöver tillbaka och jobba lite iaf. Får se hur länge det håller.Låter som om du behöver bli sjukskriven!
Har varit hemma från jobb i 9 dagar nu men sagt att det fungerar att jag jobbar på måndag. Har fått inflammerad sena på undersidan av foten pga för långt monotont arbete i för dåliga skor. De dåliga skorna ska slängas nu och schemat är inte lika hemskt som då foten började bråka, men tja, det hade varit skönt att vara smärtfri innan det var dags att jobba igen...Om du har ont på måndag kanske du borde sjukanmäla dig?
(Förlåt om jag är way off här, har missat vad som hänt och så. )
Kör du en svart,nersänkt till någon cm markfrigång,med hela kjolpaketet,tonade rutor, värsta stereon, BMW?Hrmpff, nu ska vi inte vara sånna
//Scata räcerförare
Kör du en svart,nersänkt till någon cm markfrigång,med hela kjolpaketet,tonade rutor, värsta stereon, BMW?
Jag var på godisgrottan i Örebro idag och råkade köpa drygt 2,7kg godis, gissa bad jag gör?Jag har ätit för mycket godis och mår illa. Jag lär väl få i mig några till dock
Åh en själsfrände!Jag var på godisgrottan i Örebro idag och råkade köpa drygt 2,7kg godis, gissa bad jag gör?
"Min" bio har stängt av varannan rad och har 2 platser mellan varje sällskap. Nu är det en stor salong på nästan 300 platser normalt. Så 50 Pers där har gått om plats att hålla avstånd däri.Ja, underkläder är det som behövs, men så himla tråkigt, bio är nog det jag vill mest, men känns väldigt osäkert nu, jag är lite av en riskgrupp också, så det lutar nog allt åt hemmamys.