Även kallat pizzaracer.Här är det BMW som gäller bland de yngre utlandsfödda... med lågprofildäck
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även kallat pizzaracer.Här är det BMW som gäller bland de yngre utlandsfödda... med lågprofildäck
På bussen hem från klättringen. Åkte hem efter ingen tid alls eftersom allt kändes skit. Nu ska jag hem till hundarna och krascha i soffan. Fattar inte heller hur jag ska fixa att jobba på måndag för foten gör fortfarande ont. Bläh.
Hon har ätit flera räkor men blev mätt, därför ligger det några där
Hrmpff, nu ska vi inte vara sånnaÄven kallat pizzaracer.
Har bäddat rent i sängen, eldat igång röken och ska bära in mer ved nu... rökta räkor till middag för oss.
Dock bangar jag på champagne trots att det är champagnens dag och kör på rosécrémant Jag var faktiskt inte riktigt på humör för champagne.
På riktigt? Prickar aldrig in sådana här dagar.
Dricker champagne ikväll för att fira att jag köpt ny (alltså beg såklart) bil som present till mig själv pga tung höst (logiskt?). Är jätteglad över min fina bil.
Tur att man kör Audi!Här är det BMW som gäller bland de yngre utlandsfödda... med lågprofildäck
Jag ska bättra mig! har bara 19 tummare men ska se om man kan få dit 22 tummare om det blir bättre!Ser rätt många sådana med hockeypuckar också
Hjälp, jag kan inte ens föreställa mig ”katt” och ”mätt” i samma mening. Särskilt inte när det är räkor inblandade! Min katt blir ett monster så fort det finns något ätbart i närheten.