Klar himmel och sol här, ser fantastiskt ut. Hade önskat att jag kunnat ta en promenad, eller ännu hellre en ridtur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som en ponny ungefär?
Vad fintEn del av mina konserverade löv !
Visa bifogad fil 58724
Fast om du har feber ska du kanske vila (omtanke )?Jag sitter och väntar på att en Ipren ska göra verkan och sänka febern som bråkar med mig idag.
Sen är planen att gå ut och ta upp den sista potatisfåran
Jag veeeeetFast om du har feber ska du kanske vila (omtanke )?
Har haft en helt fantastisk förmiddag i skogen med Ville, jättefint drev och fina sökrundor. Sen stod passkyttarna på fel ställe men det är sånt som händer. Dock lyckades han hitta något äckelhål så han fick lov att duscha med såpa när vi kom hem.
Ja passkytten stod och velade om hen skulle stå på en eller andra sidan en stor rishög men bestämde sig för den ena sidan eftersom hen upplevde att det var en stig där. Men rådjuret kom på andra sidan och rundade sen nästa passkytt och gick ut ur såten.Klantigt av passkyttarna när Ville drev så fint
Har man inte rätt till en timmes utevistelse när man är på LPT nuförtiden?Klar himmel och sol här, ser fantastiskt ut. Hade önskat att jag kunnat ta en promenad, eller ännu hellre en ridtur.