Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag veeeeet
Men jag ska ta det superlugnt och så får vovvarna hänga med så blir dom "aktiverade" också
Mvh/mästare på bortförklaringar och måste vara totalt utslagen och sängliggade för att kunna vara still...
Fullt förståeligt. Tyvärr är många dåliga på att hålla avstånd och föja rekommendationer om att hålla sig hemma när dom är dåliga.Biograferna här har något liknande också, oroar mig mest för att folk i allmänhet är väldigt dåliga på att hålla avstånd och stöter ofta på folk som går runt och hostar och snorar offentligt utan att ens försöka täcka för. Utomhus och i affärer etc kan man åtminstone gå undan själv eller ta sig därifrån, i en biosalong blir du mer låst på ett annat sätt. Längtar verkligen efter biobesök igen, men tror ändå jag avstår för nu, känner mig inte säker och även om det skulle gå bra så kanske jag får svårt att fokusera på filmen om jag sitter och är nervös för covid-smitta hela tiden...
Fick ont i magen bara så av att läsaKul när man vaknar och ens USA onlinevänner fortfarande är vakna och har tävling om vem som kan äta mest bröd på två timmar En av dem är inne på 3e limpan bröd efter 30 minuter och de andra tror han gått för hårt in. Chatten spammas med brödgifar, brödemojis, och brödpuns.
Vinnaren fick i sig 9 limpor på 2 timmar.Fick ont i magen bara så av att läsa
Vill även lägga till enVinnaren fick i sig 9 limpor på 2 timmar.
Vilken Brödrift.
Fick de ha smör på? Pålägg? Alltså degklumpen i magen...Vinnaren fick i sig 9 limpor på 2 timmar.
Vilken Brödrift.
Amerikanare + grupptryck + tävlingsinstinkt?Vill även lägga till en
Hur i hela friden kan man äta 9 limpor
Man fick göra nästan vad man ville för att få i sig brödet, så man fick rosta och ha smör/pålägg samt dricka hur mycket man ville. Någon ville mixa sitt bröd med kakao och mjölk (tror han trodde han skulle få något kak-aktigt av det) men det var tydligen fuskFick de ha smör på? Pålägg? Alltså degklumpen i magen...
Små limpor, typ fralla?Vill även lägga till en
Hur i hela friden kan man äta 9 limpor
Konserverade löv? Spännande! Berätta mer!En del av mina konserverade löv !
Visa bifogad fil 58724
Är det bara jag som undrar vart @tornblomma har tagit vägen ??