Idag är det frostigt här, inte konstigt att jag frusit så mycket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag säger bara: blåa linjens tunnelbana. För mig typ existerar den inte, kanske åkt den en enda gång och kändes som att vara utomlands. Vart går den ens?Visst är det så! Jag tog en promenad med en vän igår som bor något hus ifrån mig, hon och hennes snubbe har börjat kika på radhus utanför stan. Hon själv är från Småland och allt utanför tullarna är svarta hål för henne, så hon är neutral och kan tänka sig att flytta åt alla håll. Hennes kille är dock från söderort och när hon frågar varför de inte tittat nåt norr om stan så svarar han: "Det går bara inte"
Jag som kommer från kreativa kretsar har alltid tänkt norrort som ganska fyrkantigt och snobbigt. Sen träffade jag sambon som är där ifrån och.. kan väl inte direkt säga att den fördomen motbevisades
Skoda
Visst är det så! Jag tog en promenad med en vän igår som bor något hus ifrån mig, hon och hennes snubbe har börjat kika på radhus utanför stan. Hon själv är från Småland och allt utanför tullarna är svarta hål för henne, så hon är neutral och kan tänka sig att flytta åt alla håll. Hennes kille är dock från söderort och när hon frågar varför de inte tittat nåt norr om stan så svarar han: "Det går bara inte"
Jag som kommer från kreativa kretsar har alltid tänkt norrort som ganska fyrkantigt och snobbigt. Sen träffade jag sambon som är där ifrån och.. kan väl inte direkt säga att den fördomen motbevisades
Jag säger bara: blåa linjens tunnelbana. För mig typ existerar den inte, kanske åkt den en enda gång och kändes som att vara utomlands. Vart går den ens?
Är det nu jag ska berätta att mina släktingar i Sthlm bor i Täby?
Fast fick hon välja är det skärgården som gäller, hon bodde på Rindö väldigt länge
Sambon växte upp på Rindö och Skarpö När han var liten, innan de rörde sig inåt. Jag tycker Vaxholm är fantastiskt vackert, vi har faktiskt sneglat lite på lägenheterna i gamla regementet ute på Rindö. Apropå vår kärlek till gamla byggnader. Men det är också smärtsamt långt bort och hemskt krångligt logistiskt. Jag skulle vilja bo lantligt, fast nära stan, i skärgården, i en gammal vacker byggnad och utan krånglig pendling
Vinn på lotto så löser det sigSambon växte upp på Rindö och Skarpö När han var liten, innan de rörde sig inåt. Jag tycker Vaxholm är fantastiskt vackert, vi har faktiskt sneglat lite på lägenheterna i gamla regementet ute på Rindö. Apropå vår kärlek till gamla byggnader. Men det är också smärtsamt långt bort och hemskt krångligt logistiskt. Jag skulle vilja bo lantligt, fast nära stan, i skärgården, i en gammal vacker byggnad och utan krånglig pendling
Jag hälsade aldrig på släktingen där men hon har visat bilder och Rindö ser verkligen helt magiskt ut Hon bodde i en BR i ett gammalt hus som var hur mysigt som helst, plus att hon är intresserad av inredning så det va väldigt fint donat.
Dock flyttade hon in till fastlandet när pojkarna närmade sig tonåren, för deras skull. Utbudet på Rindö är trots allt begränsat. Hon själv är uppvuxen i Vallentuna.
Vinn på lotto så löser det sig
Vi tittar massor på D+! Mycket på naturproduktionernaNej. Finns en anledning till att vi har ett konto på Disney+. Utan att ha barn (och kan ha plöjt alla Ice Age filmerna förra veckan)
Så kan du köpa typ den här som tydligen är så fin att den inte behöver så många bilder