Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I denna tråden är det ju nästan så man skäms för att sitta och äta frukost vid lunch
Men vilken frukost sen! Mannagrynsgröt med massa lakrisrotpulver i. Och så lingonsylt och en klick smör. Sjukt gott. Och kaffe till det. Älskar när man äter frukost vid lunch, som inte kan skiljas från en efterrätt.
Reglerbart är viktigt så att man kan ha en ok arbetsställning oavsett längd Dammsugning i sig är en ganska kass syssla för ryggen så att dessutom dammsuga i fel arbetsställning är ingen hit! Finns prisvärda dammsugare lite varstans numera, tex Clas Olsson som ngn nämnde
Hehe, åt frulle vid 11 idag .
Äter fortfarande frulle, eftersom jag började så sent.
Pluggar på distans så kör 4 rätters frukost och 4 koppar kaffe till pluggandet och sen är jag fan jävligt redo för dagen
Den är braNu har jag suttit här hemma i fyra timmar, läst produktbeskrivningar, recensioner och vad det nu är och har troligtvis bestämt mig för denna.
Electrolux Ultra Silencer EUSC66-SB, dammsugare
Ljudnivå 64 dB
Aktionsradie 12 m
Sladdlängd 9 m
Teleskopiskt skaft Ja
Bör väl funka...
Om inte vore det ju bra om Ledningen för hemtjänsten gick ut med information till oss klienter som ändå medaplar 2125 kronor i månaden för hjälp, om vad som ska finnas i klienternas städskåp när det gäller trasor, moppar, rengöringsmedel, dammsugare och vad det nu är. För mitt städförråd börjar bli dyrare än jag själv i drift nu...
Den är bra
Så de får la vara nöjda. Den har långt skaft me
Nu har jag suttit här hemma i fyra timmar, läst produktbeskrivningar, recensioner och vad det nu är och har troligtvis bestämt mig för denna.
Electrolux Ultra Silencer EUSC66-SB, dammsugare
Ljudnivå 64 dB
Aktionsradie 12 m
Sladdlängd 9 m
Teleskopiskt skaft Ja
Bör väl funka...
Om inte vore det ju bra om Ledningen för hemtjänsten gick ut med information till oss klienter som ändå medaplar 2125 kronor i månaden för hjälp (vilket är mer än vad Fatima kostade mig i månaden ), om vad som ska finnas i klienternas städskåp när det gäller trasor, moppar, rengöringsmedel, dammsugare och vad det nu är. För mitt städförråd börjar bli dyrare än jag själv i drift nu...
Vad äter de?Åh fungerar det? Det kanske kan rädda de nymålade fönsterna, finns ingen möjligt att ha på alla fönster.
Vad äter de?
Det är ju det som är grejen. Säsong 3 finns inte än