Du behöver uppkoppling för att sortera tvätt och promenera på löpbandet...... ??? .......
Nä jag sorterar tvätt och promenerar medan jag lyssnar på ljudbok.
Men jag skulle verkligen behöva lyssna på föreläsningarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver uppkoppling för att sortera tvätt och promenera på löpbandet...... ??? .......
Absolut. Men sist vi ringde växeln kunde de inte göra något mer än att koppla vidare till personen som är ansvarig för skolbusskorten för grundskolan. Det är inte samma person för gymnasietEnklaste sättet brukar vara att ringa kommunens växel och fråga vem det är.
De har betalt för att veta sånt.
Knän är besvärliga. Jag känner med dig❤Nu kan jag vicka lite på knät, gör fortfarande ont men dövat.
Hoppas det släpper fort nu.
Du behöver inte svara om du inte vill, men du klarar dig på den lön du får av det?Fruktansvärd känsla, har själv varit där. Valde att växla ner och tog en tjänst i ett låglöneyrke på endast 55% - har aldrig varit nöjdare med mitt arbetsliv! Kräver en del uppoffringar men är absolut värt det.
Måste hålla med dig där... höll på att gå under ekonomiskt när jag var mammaledig och vi bodde i villa, trots sambo. Sen när jag började jobba igen testade jag att gå ner lite i tid men förlorade bara pengar och blev inte mycket mer ledig heller...Du behöver inte svara om du inte vill, men du klarar dig på den lön du får av det?
Jag skulle gärna vilja jobba mindre jag också men "alla" säger att man ska jobba så mycket som möjligt, annars blir det dålig pension etc etc.. Jag är singel också så det är inte så enkelt heller.
Speciellt om man har häst, jag har ju bara en katt som borde vara betydligt billigare!Måste hålla med dig där... höll på att gå under ekonomiskt när jag var mammaledig och vi bodde i villa, trots sambo. Sen när jag började jobba igen testade jag att gå ner lite i tid men förlorade bara pengar och blev inte mycket mer ledig heller...
Säkert hade vi kunnat omprioritera men jag fattar inte hur folk gör?!
Vi sålde villan tillslut och flyttade tillbaka till stan - slipper pendla. Vi är rätt nöjda men vi förstår fortfarande inte hur folk har råd att bo i husSpeciellt om man har häst, jag har ju bara en katt som borde vara betydligt billigare!
Lång pendling eller höga lönerVi sålde villan tillslut och flyttade tillbaka till stan - slipper pendla. Vi är rätt nöjda men vi förstår fortfarande inte hur folk har råd att bo i hus
Lång pendling eller höga löner
Mina hyresvärdar som bor i dyr förort har ett eget företag. Uppenbarligen tjänar de tillräckligt för huset.
Vi sålde villan tillslut och flyttade tillbaka till stan - slipper pendla. Vi är rätt nöjda men vi förstår fortfarande inte hur folk har råd att bo i hus
Gäller att man har eller kan få jobb där då förståsEller inte bor runt storstäderna. Vi har ju både stort hus, gård, tre hästar, en hög med andra djur, maskiner, två bilar, ny hästtransport, två barn, renoverar och bygger nytt titt som tätt mm mm och vi har inga problem med att få det att gå runt. Maken pendlar hela 15 minuter till sitt jobb, det hade jag också gjort om jag inte hade förmånen att få ha hemmakontor Tror inte våra löner räknas som höga heller.
Vi sålde villan tillslut och flyttade tillbaka till stan - slipper pendla. Vi är rätt nöjda men vi förstår fortfarande inte hur folk har råd att bo i hus
Jahopp.. Då har min bukspottkörtel fått ben igen och sprungit iväg.
Med andra ord mina sprutor har jag lagt på något bra ställe. Troligtvis tillsammans med mina andra 3 borttappade sen tidigare.
Inte riktigt imponerad av mig själv idag
Gäller att man har eller kan få jobb där då förstås
Fortfarande inga sprutor. Vart tusan har jag gjort av dem? Har ju liksom alltid haft en extra här en extra ute hos mamma och 2 hemma nu är alla puts väck Irriterande