LadyCovergirl
Trådstartare
Vi ska äta kvällsmat nu Vitkålsgratäng med kyckling och bönsallad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är boken färdigläst och jag hoppas att jag får nästa i triologin snart. Får jag inte det får jag lösa det själv
Plus att jag fått reda på en sak jag är rädd för Jag är iövrigt inte alls lättskrämd och bryr mig inte om sånt som de flesta blir rädda för. Men detta var tydligen logiskt
Divergent. Mycket mildare än vad jag trodde efter första kapitlet, men då trodde jag att den skulle vara som hungerspelen. Inte helt fredlig men det är ju det som gör den läsvärdVad är det för bok?
Divergent. Mycket mildare än vad jag trodde efter första kapitlet, men då trodde jag att den skulle vara som hungerspelen. Inte helt fredlig men det är ju det som gör den läsvärd
Jag är även positivt överraskad över att skolan inte valde en hästbok. Troligtvis skulle alternativen vara att jag antingen redan läst den och kan den utantill, eller så känner jag till författaren och tycker inte att denne skriver intressant.
Om du inte har läst Hungerspelen rekommenderar jag den med, inte alls fredlig men braÅh, jag älskar den serien! Nu blev jag sugen på att läsa om den
Om du inte har läst Hungerspelen rekommenderar jag den med, inte alls fredlig men bra