athena_arabians
Trådstartare
Tittar på snöflingorna som flyger runt... jag är i Västerbotten.
Katten har rätt inställning till det hela!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tittar också på snöflingor jag är i SmålandTitta på snöflingorna som flyger runt... jag är i Västerbotten.
Så värdelöst! Jag skulle så gärna ha en katt eller en hundJag drömde om min kära lilla ponny. Vi var ute på en sommaräng och bara njöt av solen och gräset. Det var så verkligt att jag vaknade av att jag nös.
Jag är allergisk mot hästar.
Nysningen kan visserligen berott på att den katt kom och strök sig mot mitt huvud.
Jag är allergisk mot katter.
Varför i hela helvete är jag allergisk mot de två djurslag jag älskar mest?!
Nejdå, jag tycker att de tröstar så fint. Sedan behöver ju inte det ena utesluta det andra.Men lemsip är ju helt fruuuktansvärt äckliga, djävulens påfund etc etc
Bläää, ta en Alvedon och en kopp te med honung istället
Även i Värmland har vi singlande snöflingor.Tittar på snöflingorna som flyger runt... jag är i Västerbotten.
Visa bifogad fil 81272
Vräker ner snö här så vi gick ut och fotade vovven inför årets julkort. Fick till tre extremt bra bilder, får se vilken bild det blir tillslut. Denna blir det inte, men ni måste ju få se hur gullig hon blev! Lilla tomtetanten! Visa bifogad fil 81280
Så roligt det där med att göra egna julkort. Jag har aldrig gjort det tidigare, men har faktiskt lite funderingar på att göra i år...