Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska ta tag i min hästs svans idag..
Den är så jävla tjock och fröken Träsktroll vill INTE att den borstas och sen bajsar hon i den :cautious:
 
:arghh: Så frustrerande, maken var på möte med banken idag om lån, jag kunde inte vara med men jag är så nyfiken på vad de sa och maken jobbar ihop med folk som vi inte vill ska veta riktigt än så han kan inte säga något. :( Jag får väl vänta tills vi båda är hemma. :cautious:
 
Läste nyss om flygkraschen och där även flera svenskar dött.
Trodde att de hade tagit bort alla Boeing 737 men tydligen inte. Skulle aldrig sätta mig på ett sådant plan. Inte för att jag flyger ofta men ändå.
 
Jaaaaaa! Min hovslagare har tyvärr flyttat. Han är gullig och kommer hit iaf trots långt avstånd. Men nu börjar det bli överfullt med kunder på nya bostadsorten. Så han vill gärna sluta när jag hittat någon ny. Fick en kille rekommenderat av några duktiga tränare och behandlare. Och han kan ta min häst fick jag veta nu.
Det här är liksom ett område med väldigt få hovisar. Sååå skönt! :banana:
 
Har precis haft ett mental breakdown. Slutade med att jag ringde min polis-polare och bara ”hej det är Törnis, PONERA att jag skulle göra detta.... iiiiiinte för att jag skulle det ehhh men... (🙄) hamnar jag i fängelse då”.
Han bara ”öhmmm nej det borde du inte... men..?”
Jag bara: ”ok tack vi hörs”
 
Någon duktig här inne som vill hjlpa mig leta lite privatdetektiv?

Håller på att leta efter en människa som försvunnit från jorden... eller tja typ hen vägrar betala
 
Ska ta tag i min hästs svans idag..
Den är så jävla tjock och fröken Träsktroll vill INTE att den borstas och sen bajsar hon i den :cautious:

Gjorde en insats på två av tre förra veckan. Shettisen orkar inte hålla upp sin tjocka svans helt så hon både kissar och bajsar på den + att det är lerigt och dom springer mycket :cautious: Tur att den tredje hästen inte har lika tjock svans, den är mycket lättare att hålla fin.
 
Ring skatteverket och fråga efter aktuell adress. Om du har namn och tidigare adress kan de nog hitta personen, ett plus är om du har personnumret.

Nope redan gjort. Aktuell adress är ett äldreboende. Personen står inte skriven någonstans och är alldeles för ung för att vara p åett äldreboende :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
543
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
736
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 211
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 196
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp