Hade rätt i mina misstankar då.Vill inte outa men kan pm:a
Eller ja, inga alternativ finns nog längre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade rätt i mina misstankar då.Vill inte outa men kan pm:a
Katt armar låter ju som en komplimang! De kan ju hoppa meter upp i luften från stående positionSambon har börjat styrketräna för att han, enligt sig själv, har ”katt-armar” (?). Nu börjar det synas att han lagt på sig muskler och alltså, jag tyckte han var snygg innan, men nu är han värsta HUNKEN!
Är det okej att tråna lystet efter sin egen partner?
Även jag tänker vägra gå ut mer idag, 6km med hundarna i lagom blåst som ökade mot slutet och ska bli detta:
SMHI varnar: mycket hårda vindbyar
Det blir rejält blåsigt på flera håll i västra Sverige under natten mot onsdag och under morgonen.
SMHI har gått ut med en klass 1-varning om mycket hårda vindbyar i hela Västra Götalands län, Hallands län och Örebro län.
Det kan bli bli byvindar mellan 21-25 meter per sekund.
Katt armar låter ju som en komplimang! De kan ju hoppa meter upp i luften från stående position
Absolut mvh lärareAlltså, jag tror inte det är riktigt så han menar med katt-armar @Asko
KL
Är det accepterat att ha tjocktröja med såhär mycket puffarmar när man är lärare? Tänker mig en vad-lång kjol och feta smycken till
Visa bifogad fil 44059
Tur!Absolut mvh lärare
Är det okej att tråna lystet efter sin egen partner?
NejJag tror inte att han misstycker, precis..
Vilken av Guillou böckerna är det? Jag är Guillou-periodare och drabbas med ojämna mellanrum av ett behov av att läsa hans böcker. Ibland är han skitkulJag läser (och lyssnar) på en bok av Guillou - och han är faktiskt inte så dum ändå.
Just nu skrattar jag åt det namn som -vad jag tolkar som - Christer van der Kwast har fått i boken: von Schüffel. Mycket vitsigt!