Jag börjar fundera på att avveckla mig. Kanske stannar 20 minuter till eller så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här ocksåVidrigt väder ute nu
Brukar det inte vara barnmorskor som tar cellprov?Varit hos gyn och gjort cellprov idag, min gynekolog var en lugn och stadig äldre kvinna vilket kändes tryggt. Det är aldrig en trevlig upplevelse att fläka ut sig i stolen med muttan i vädret. Men nu är det klart! Svar kommer med posten. Inget jag oroar mig över direkt, men det är ändå viktigt att gå på sina kontroller!
Var inne på bageriet på vägen hem och köpte en tröstsemla som kompensation. Nu ska jag egentligen jobba med en tenta som ska in på söndag, men sitter och slappar lite först.
Snömögel? Vilken snö?Vintern är ju helt knas men är du känslig för mögel? När jag jobbade i Sorsele för två år sedan fick jag allergikänning jättetidigt, det var inte ens i närheten av pollen då men det visade sig att det var mycket snömögel som satte igång det hela.
Den i Egypten kanske kom jag påSnömögel? Vilken snö?
Gynekologer tar också cellprov.Brukar det inte vara barnmorskor som tar cellprov?
Även jag tänker vägra gå ut mer idag, 6km med hundarna i lagom blåst som ökade mot slutet och ska bli detta:
SMHI varnar: mycket hårda vindbyar
Det blir rejält blåsigt på flera håll i västra Sverige under natten mot onsdag och under morgonen.
SMHI har gått ut med en klass 1-varning om mycket hårda vindbyar i hela Västra Götalands län, Hallands län och Örebro län.
Det kan bli bli byvindar mellan 21-25 meter per sekund.