Har promenerat med spionen, köpt två tomatplantor, trädgårdsspade och skate-skydd på Lidl, och en cykelhjälm, ett par skor samt en klocka av en person i närheten här. Jag kan inte se vad klockan visar, men gillar klockor, de är snygga armband! Billigt och bra allt, och nu saknar jag bara de begagnade rullorna som dottern ska skicka, kostade 100 kr
Tänk om det faktiskt fungerar för mig att åka lite rullor, det hade varit kul!!
Har även fortsatt lite med möbleringen, spionen har passat på att håra ner min dammsugade soffa så den är numera iinte grå längre. Ja, vad ska jag säga? Tur att jag inte la ner så stort arbete på att få den ren tidigare i dag utan tänkte att det blir ett senare jobb?
Och tur att det säljs billiga soffor begagnat eftersom jag ytterst sällan använder den och spionen sover i den varje dag. Det är inte heller min, det är hans, som ön här. Om jag nu någon gång behöver byta, menar jag. Syr nog hellre ett överdrag till den i så fall
Väntar på leverans av smakbox, ska äta något också och fortsätta plocka lite här.
Huvudet värker något, men tror det släpper utan värktabletter. Spionen är på ballen och jag FRYSER!
Funderar på om man kan förlänga armbandet på klockan, kan urmakare göra det? Tror det behövs en länk eller två.