Finns det vit rom?Jag ska ha en vit dag idag!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det vit rom?Jag ska ha en vit dag idag!!!!
Fast om du inte mÄste upp i morgon bitti nÀr det Àr lördag, varför ta insomningstabletter en fredag kvÀll? Jag tar nÀr jag absolut mÄste sova för att jag antingen Àr sÄ övertrött, slut och har vÀrk av sömnbrist eller om jag mÄste sova men Àr för stressad. Annars undviker jag det för att inte skapa en tillvÀnjning.
Finns det vit rom?
Tja, det finns ju t.ex. Bacardi...Finns det vit rom?
Om man har en hel pÄse med kanyler sÄna som Àr till insulinpennor och jag har haft t ex till victoza och ozempic, ka n man lÀmna en sÄn pÄse till apoteket?
Jag fick aldrig en sÄn kanylburk utan frÄgade i höstas efter en, den Àr ju fylld nu
FÄr kolla det. Jag vill ju inte att nÄn sticker sig. Baksidan kan man sticka sig pÄHar sett att det finns att köpa billigt pÄ Apoteket. Antar att de inte fÄr lÀmnas i en pÄse.
Kanske du kan lÀgga dem i en glasburk med lock om du har?FÄr kolla det. Jag vill ju inte att nÄn sticker sig. Baksidan kan man sticka sig pÄ
Kan kollaKanske du kan lÀgga dem i en glasburk med lock om du har?
UngefÀr samma hÀr, kanske nÄgon grad varmare bara. Promenaden var mycket kylig och jag Ängrade att jag inte drog pÄ mig en mössa !Kommit hem och landat i soffan och dÀr tÀnker jag stanna!
GrÄvÀder, +4° och snÄlblÄst ute
Helt omöjligt att klÀ sig korrekt. IgÄr blev jag kall och idag har jag svettats pga överklÀddUngefÀr samma hÀr, kanske nÄgon grad varmare bara. Promenaden var mycket kylig och jag Ängrade att jag inte drog pÄ mig en mössa !
Eller en pet-flaska sÄ lÀnge?Kan kolla
Har nog inga Men nÄt annat kanske