Ofta så ökar ju räntorna bara på, så själva amorteringsdelen blir väldigt liten/obefintlig. Därför man vill ha en skuldsanering.Det borde väl ha sjunkit nu ,du har ju haft löneutmätning i flera år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ofta så ökar ju räntorna bara på, så själva amorteringsdelen blir väldigt liten/obefintlig. Därför man vill ha en skuldsanering.Det borde väl ha sjunkit nu ,du har ju haft löneutmätning i flera år?
Hoppas intervjun går bra!Ska på intervju nästa torsdag. Inte drömjobbet, men in this economy känner jag inte att jag kan vara kräsen. Sitter därför och kollar på en elcykel då det enligt maps bara skulle ta mig 30min att cykla dit. Perfekt då jag även skulle behöva börja röra både på mig och siffrorna ned på vågen ^^
Jaha, jag som var rätt säker på att du redan hade skuldsanering som skulle bli klar snart, men hade visst fel.Näe de anser att jag kan bli skuldfri inom överskådlig tid dvs 30 plus år.
Och att min lön kommer att öka rejält. Jag vet inte vad de tittar på lönestatistik men skulle tro att det är stockhomslöner.
Kfm:s uppgifter är ju offentlig handling så det är väl bara att kolla?Jaha, jag som var rätt säker på att du redan hade skuldsanering som skulle bli klar snart, men hade visst fel.
Varför skulle man kolla upp någon på buke så?Kfm:s uppgifter är ju offentlig handling så det är väl bara att kolla?
Skuldsaldo är också offentligt
Måste vara ett missförstånd, menar du att man ska kolla upp en person man inte känner hos Kfm? Varför??Kfm:s uppgifter är ju offentlig handling så det är väl bara att kolla?
Skuldsaldo är också offentligt
Måste vara ett missförstånd, menar du att man ska kolla upp en person man inte känner hos Kfm? Varför??
Edit: Andra på bollen, @Enya hann före
Jo givetvis, men inte som svar på @parellikusken inlägg/frågeställning, där tycker jag det bara är märkligt.Tex om en lånar ut pengar till ngn en inte känner kanske? Vet ej hur vanligt det är just på Buke dock.
Då skulle jag ta det privat med den man lånat ut till, och inte skrivit att någon annan kan göra det, om en specifik person som kan se/läsa det.Tex om en lånar ut pengar till ngn en inte känner kanske? Vet ej hur vanligt det är just på Buke dock.
Ja men om man trror sig fattat fel är det lätt att kolla. Mest bara så..Jo givetvis, men inte som svar på @parellikusken inlägg/frågeställning, där tycker jag det bara är märkligt.
ops, glömdeVem är det?