Kanske någon liten feberfrossa ändåDet har jag alltid, men det är inte mer än vanligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske någon liten feberfrossa ändåDet har jag alltid, men det är inte mer än vanligt!
Kanske någon liten feberfrossa ändå
Jag har "måndagsångest" nu. Har hintat och hintat och hintat om att jag verkligen behöver en ledig dag och loggar ständigt in på onlineschemat men det finns ingen ljusning. En enda ledig dag i Mars och ingen i April än så länge, jag är så sjukt trött.
Jag har två jobb så egentligen får jag skylla mig själv, men vanligtvis tar primärjobbet hänsyn till det och anpassar schemat när det går. Just nu har vi tillfällig chef som verkligen skiter i vilket medan ordinarie är barnledig, och jag vet inte om jag orkar. Hon lyssnar inte heller.Men gud... är det ens lagligt att jobba så?
Grattis på din dag!
Tack så mycket!
Jag har två jobb så egentligen får jag skylla mig själv, men vanligtvis tar primärjobbet hänsyn till det och anpassar schemat när det går. Just nu har vi tillfällig chef som verkligen skiter i vilket medan ordinarie är barnledig, och jag vet inte om jag orkar. Hon lyssnar inte heller.
Gnäll och gnöl.
Ja, jag minns inte senast jag hade två dagar ledigt utan att ha typ en inbokad semester och då är det alltid "på grund av någonting"... och jag känner att det fattas. Det enda jag kan tänka på när jag inte är på jobbet eller pysslar med djuren är hur trött jag är, ungefär, och det är inte en särskilt kul människa att vara.Ah jag förstår, knepigt. Jag har också jobbat sådär i perioder, men nu känner jag verkligen hur viktigt det är med ett par dagar ledigt här och där. Jag hoppas att det är en övergående period för dig så att du inte kraschar helt. Ta hand om dig!
Det vore hemskt snällt! Kan du också skicka över vettig personal som kan täcka semestern tack?Vill inte gnida salt i såren, men jag har 51 semesterdagar att försöka få ut i år + ca 100 h inarbetad tid som jag inte vill få ut i pengar utan just som ledigt. Kan skicka några timmar till dig @Sel?
Tyvärr, jag kan skicka över några ovettiga kollegor istället?Det vore hemskt snällt! Kan du också skicka över vettig personal som kan täcka semestern tack?
Jag antar att det kan funka så länge vi kör typ en två för en - deal.Tyvärr, jag kan skicka över några ovettiga kollegor istället?
Hur många vill du ha?Jag antar att det kan funka så länge vi kör typ en två för en - deal.
Ja, det borde ju verkligen vara del av din dagliga rutin vid det här laget, lika självklart som t.ex. tandborstning.För att återgå till ämnet så sitter jag i skrivande stund och väntar på att löjrommen ska tina. Riktigt orutinerat att jag ej tinade denna tidigare idag. Borde ha lärt mig vid detta laget.