Jinns fyller år idag! Hela 9 år redan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
FYRA SMÅRÄTTER | |
Varmrätter Kycklingfilé med rödcurry ✶✶ Grillad fläskspett med jordnöttssås Stekt Oxfilé med grönsaker Friterad räkor med sötsursås Dessert Friterad banana med glass |
Har de satt LPT på dig? Har du lagt in dig frivilligt (då gäller HSL) så får de inte hindra dig från att gå ut.En kompis kom förbi sjukhuset och hämtade nyckel och karta då hon ska köra hem min bil från det andra sjukhuset hem till mig.
Jättesnällt av henne!
Jag får tyvärr inte gå ut så fick inte träffa henne.
Frivilligt, men de har såna regler. Inte pratat med läkaren än som bestämmer utegångsgrad. Om jag protesterar kommer jag få LPT av min erfarenhet.Har de satt LPT på dig? Har du lagt in dig frivilligt (då gäller HSL) så får de inte hindra dig från att gå ut.
Det är olaga frihetsberövande att neka nån under HSL-vård att gå ut … så de reglerna är olagliga. Kanske du kan ringa Patientnämnden för att få hjälp att tillvarata dina rättigheter?Frivilligt, men de har såna regler. Inte pratat med läkaren än som bestämmer utegångsgrad. Om jag protesterar kommer jag få LPT av min erfarenhet.
Jag är deprimerad, orkar inte tjafsa. Men tack!Det är olaga frihetsberövande att neka nån under HSL-vård att gå ut … så de reglerna är olagliga. Kanske du kan ringa Patientnämnden för att få hjälp att tillvarata dina rättigheter?
Förstår. Jag har blivit illa behandlad i öppenpsykiatrin förut under flera år men har inte heller orkat kontakta patientnämnden.Jag är deprimerad, orkar inte tjafsa. Men tack!
Jag är rätt lugn av mig. Blivit arg typ två gånger, annars så håller jag mig lugn. Har ingen energi till att bli arg när jag ligger inne.Förstår. Jag har blivit illa behandlad i öppenpsykiatrin förut under flera år men har inte heller orkat kontakta patientnämnden.
Min förra läkare antydde att jag nog har personlighetsstörning eftersom jag ibland var typ arg. Men jag var ju arg för att de på mottagningen inte gjorde det de skulle.
Psykiatrin är underlig.
Jag och @Snurrfian kanske har taggarna utåt och då är det bäst att gå medTagga på du men förvänta dig inte att jag går med Jag tror det var @Snurrfian som försökte få med mig för typ hundra år sedan men jag vägrar som sagt