TheRedLightning
Trådstartare
Vete tusan om ja lyckades me de romerska siffrorna men borde bli rätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser jättebra utVete tusan om ja lyckades me de romerska siffrorna men borde bli rätt.
Har ja lyckats skriva mitt CV för å bli antagen i tråden?Det ser jättebra ut
Säger du ja. Å ja ska till stallet. Lektion kl 9 i ett troligtsvis kylskåp/frys (ridhus). Lät som vi ev skulle ha WE, så kommer nog bli mycket skritt... vilket innebär att ja kommer frysa.Var precis ute med hundarna och insåg att det är svinkallt ute! Tydligen ska det bli många minusgrader imorgon på förmiddagen. Tur att det är lördag!
Så gosigtLigger nerbäddad och ihopträngd med två katter på ömse sidor. Hundarna är tack och lov på golvet som vanligt, det är trångt nog i min dubbelsäng med två små orientaler som trängs.
TermoridbyxorSäger du ja. Å ja ska till stallet. Lektion kl 9 i ett troligtsvis kylskåp/frys (ridhus). Lät som vi ev skulle ha WE, så kommer nog bli mycket skritt... vilket innebär att ja kommer frysa.
Nu ska ja däremot krypa under mitt varma täcke å försöka sova.
Vaken, har drömt detta:
Jag och min sambo (jag har ingen sambo men i drömmen hade jag) skulle åka till stan för att leta efter terrorister med corona. Det var mitt jobb som bestämt att det var min arbetsuppgift.
Vi åker in i en vit bil och i baksätet sitter tre skuggfigurer som liksom "glitchar" och I bland försvinner ur verkligheten men sen alltid kommer tillbaka. Deras fingertoppar består av vassa krokar.
Väl inne i stan går jag på schackturnering på guldbron. Jag vinner och de där skuggfigurera applåderar. Kommer sen på att jag har mens och att jag måste till en toa för jag har inget skydd på mig. Hittar en lucka i guldbron och kliver ner i en lång röd korridor med glasväggar. Inuti glasväggarna ligger tusentals kineser huller om buller staplade på varandra. I slutet av korridoren finns en toalett och jag gör mina bestyr.
När jag kommer ut har skuggfigurerna fångat in en person som går på händer men har huvudet vridet åt rätt håll. Det är en terrorist. Jag reagerar genom att bli jättearg eftersom jag inte vet hur mitt jobb vill att jag ska fånga dessa terrorister och hur jag ska göra för att inte bli smittad medan jag gör det.
Så jag börjar gå hem men går vilse hela tiden, blir förtvivlat ledsen, och sen vaknade jag
Idag är planen att försöka få tag på ett paket toalettpapper. Vi har slut!
Jag kanske känner någon som har ett överflöd... vad är ni beredda att ge? *wink, wink - nudge, nudge*