Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När vi var på familjeresa tyckte ena ungen i familjen att ”men vaddå?! Det är ju bara att använda kortet!” När ngt var skiiitdyrt. Hon hade inte insett att pappa betalar iaf. Det var liksom kort-feerna från Narnia som stod för kalaset.Brorsdottern önskar sig följande i julklapp:
1. "Ett kort som vuxna har" (okej min bror finansmannen bör nog ta ett snack med henne )
2. Gucci (hoppas att hon ej menar hela företaget är nog illa om hon menar en produkt från sagda märke. MEN denna kanske löser sig om hon får nummer 1 på önskelistan )
3. Rosa hår (well.welll..... )
4. Ett likadant skåp som i Narnia (skåpet är kanske minsta problemet, funktionen lite mer knepigt)
5. Ett trollspö (samma problem som ovan antar jag)
tycker Gucci verkar vara en ytters rimlig present! Du får prata med Kering för att få ett rimligt pris.Brorsdottern önskar sig följande i julklapp:
1. "Ett kort som vuxna har" (okej min bror finansmannen bör nog ta ett snack med henne )
2. Gucci (hoppas att hon ej menar hela företaget är nog illa om hon menar en produkt från sagda märke. MEN denna kanske löser sig om hon får nummer 1 på önskelistan )
4. Ett likadant skåp som i Narnia (skåpet är kanske minsta problemet, funktionen lite mer knepigt)
Hon har uppenbart hittat denna meme-mall och räknar kallt med antingen ett ”vuxenkort” eller en Gucciväska (du kan hjälpa @MJLee att bli av med sin kopia?).Brorsdottern önskar sig följande i julklapp:
Halsfluss?Hoppas på att mitt covidtest kommer snart. Har fruktansvärt ont i halsen vilket jag aldrig får och vill kolla att det bara är en vanlig förkylning och ingen otrevlig basilusk. Särskilt som jag ska ut på landet med familjen över jul.
Man skall vell stanna hemma oavsett om det är förkylning eller corona?Hoppas på att mitt covidtest kommer snart. Har fruktansvärt ont i halsen vilket jag aldrig får och vill kolla att det bara är en vanlig förkylning och ingen otrevlig basilusk. Särskilt som jag ska ut på landet med familjen över jul.
Halsfluss?
Den varianten hade jag för ngn vecka sedan. Virus-varianten.
Man skall vell stanna hemma oavsett om det är förkylning eller corona?
När vi var på familjeresa tyckte ena ungen i familjen att ”men vaddå?! Det är ju bara att använda kortet!” När ngt var skiiitdyrt. Hon hade inte insett att pappa betalar iaf. Det var liksom kort-feerna från Narnia som stod för kalaset.
Precis håller med. Vilket 1177 talat om flera gånger jag svarade dem en gång att jag kastade tärningar istället.Ja men verkligen! Självtest är dessutom inte pålitliga, visar ofta falskt negativt.
Haha skicka hit så fixar jag och mina kattnissar det. Kan inte lova att presentsnörena får vara ifred
Jag med.Jag har planterat mig i sängen jag