Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att trotsa appen gav mig dock en viss ”dumlekola”:angel1:
IMG_20230815_213240.jpg
 
Jobbat på och fått en del gjort idag. Jinns har provat jag vet inte hur många gånger att gå ut men då vädret är som det är så ska hon bara sitta vid dörren och stirra ut. Men stänger jag dörren så reser hon sig bara och vill ha öppet igen. Jag har väl lite annat att göra än att hålla upp en dörr för en katt hela kvällen 😂
 
Spion var ute i ösregn, här bara regnar det typ.
Jag har ätit kvällsmål-flingor och fil. Är sugen på något mer, men vet inte vad. Har sovit i eftermiddag för jag har varit så gräsligt trött, men hoppas på att sova i natt ändå, är fortfarande trött ju. Men äter jag inte något lite till lär jag vakna mitt i natta vrålhungrig.... får väl se om jag tar en knäckemacka om en stund. Det borde räcka.
 
Jag köpte ett par såna byxor på Gekås av alla ställen! Svarta, smala som ser ut som kostymbyxor, men i mjukisbyxtyg och resår i midjan. Jättesnygga och stiliga på, men känns som att man har pyjamas på sig.
Jag har också köpt två par där nu i sommar, supersköna 👍🏻
 
Äter knäckemacka och tittar på Top Gear. Har foten under hunden, han vill vara nära. Han är så gosig! Nu när jag är så trött och inte orkar gå så raskt längre så går han faktiskt långsamt och stannar och väntar in mig, helt olikt hur han är i vanliga fall, han gillar att slå hastighetsrekord :D Men han känner nog av att allt inte är ok, så gulligt av honom ju! <3
 
Efter regn kommer solsken 😍. Även om det såg ut att ha kommit mer i stallet än hemma med tanke på hur mycket räniler det var på grusvägen och blött det var i hagarna och ja lite slirigt när hästarna gick ut igen så är det inget mot hur mycket det kom i stan 😳.
 
Efter regn kommer solsken 😍. Även om det såg ut att ha kommit mer i stallet än hemma med tanke på hur mycket räniler det var på grusvägen och blött det var i hagarna och ja lite slirigt när hästarna gick ut igen så är det inget mot hur mycket det kom i stan 😳.
Nä såg det. Skall fråga bonusdottern om de tog fram roddbåt igår.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 194
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 953
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Skaffa barn eller inte
  • Unga brottslingar
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Köp av häst
  • Dressyrsnack 17
  • Regler sportkörning

Omröstningar

Tillbaka
Upp