Näää, det kändes inte bra men den var så bångstyrig?!Va??!! Du kan ju inte trotsa appen och ta egna beslut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näää, det kändes inte bra men den var så bångstyrig?!Va??!! Du kan ju inte trotsa appen och ta egna beslut
Här med! Sån kontrast för en vecka sen med storm, skyfall och 10 grader.. Nu kl 21.45 är det 20 ute..o äckligt varmtfuktigt.Det kommer bli en tuff natt. Alldeles orimligt fuktigt och varmt.
Nu ska jag iaf försöka rulla håret och sen läsa en stund. Imorgon ska jag jobba igen
Jag har också köpt två par där nu i sommar, superskönaJag köpte ett par såna byxor på Gekås av alla ställen! Svarta, smala som ser ut som kostymbyxor, men i mjukisbyxtyg och resår i midjan. Jättesnygga och stiliga på, men känns som att man har pyjamas på sig.
Det kändes rejält när jag hade gjort biopsi för 5 år sedan.Jag och katten gosade och hon bonkade huvudet exakt där de gjorde biopsin. Kändes faktiskt lite.
NU påminde du mig om en sak jag glömde idagatt poppa popcorn.
Det kommer bli en tuff natt. Alldeles orimligt fuktigt och varmt.
Nu ska jag iaf försöka rulla håret och sen läsa en stund. Imorgon ska jag jobba igen
Nä såg det. Skall fråga bonusdottern om de tog fram roddbåt igår.Efter regn kommer solsken . Även om det såg ut att ha kommit mer i stallet än hemma med tanke på hur mycket räniler det var på grusvägen och blött det var i hagarna och ja lite slirigt när hästarna gick ut igen så är det inget mot hur mycket det kom i stan .
Vi kör AC från det att vi går och lägger oss annars hade hunden flåsat hela natten och vi hade klibbat fast i lakanen...Det kommer bli en tuff natt. Alldeles orimligt fuktigt och varmt.