Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fukt fukt fukt. :arghh:
Var in till stan i ett ärende. Tunn blus och fladderbyxor i bomull.
Var tvungen att slänga rubbet i tvätten när jag kom hem. Genomblöt.
Och plötsligt kom förklaringen till fukten.

Jordens åskväder som mullrade mäktigt i fjärran och sedan kom hit och slog ner så att fönsterrutor skallrade och till och med jag blev orolig. Slagregn på det.
Bara att njuta.. :meh:

Hunden däremot sov tryggt vidare.
 
Och plötsligt kom förklaringen till fukten.

Jordens åskväder som mullrade mäktigt i fjärran och sedan kom hit och slog ner så att fönsterrutor skallrade och till och med jag blev orolig. Slagregn på det.
Bara att njuta.. :meh:

Hunden däremot sov tryggt vidare.
Här ändrade inte skyfall och åska ett smack. Fuktigt innan ovädret, precis lika fuktigt efteråt... :cautious:
 
Tittar in och säger hej!

Har en ledig dag efter helgjobb och har tillbringat den första med en långpromenad med hunden (nåja, 3km är max vad gammelgubben orkar) och sedan med en ordentlig skogspromenad med mamma där vi fick med oss en del kantareller hem. 👍 Och sedan kom åskan. Som tur var hade vi hunnit hem innan dess.

20230815_165900.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 194
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 953
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Köp av häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp