Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just de är nog bara Gekås men har sett liknande på fler ställen, hade ett par från Kappahl innan! H&M brukar också ha
Ska kika på Kappahl! HM finns inte här (alltså, det är klart att jag kan ta mig dit, men då blir det halvdagsutflykt som jag inte riktigt orkar/hinner utan massor av planering). Finns Kappahl och Lindex inom rimligt avstånd som öppnar snart. Ska ta en sväng där innan jobbet idag :)
 
Gick iväg och kollade lite i klädaffärerna. Hittade den perfekta stilen trots allt, meeeen så var byxorna på tok för stora i midjan när de väl satt bra runt benen. Så jäkla knasigt det där, på ett par andra byxor så var det tvärt om... Precis sådant som gör att jag inte vågar handla online!

Det jag gillade var iaf, till min stora förvåning, ett par "treggings", visste inte ens att det var en grej. Såg ut som jeans, superstretchiga överallt. Sådana i lite mörkare blå utan att se slitna ut och med en skjorta till blev förvånansvärt snyggt. Så. Nu ska jag försöka hitta sådana byxor som faktiskt sitter bra i midjan också.
 
Hade en helt underbar första ridlektion i går så nu är jag alldeles glad och positiv i dag.
Tog lite tid från jobbet/flex i morse för att fota mig för körkortsförnyelse. Känns konstigt att jag haft körkort så länge? Tog ju körkort typ i förrgår? :p
Var snabb att skicka in och betala. Vi betalade sambons körkort på en gång och hämtade ut det samma dag det kom. Det hade gått ut dagen före så var egentligen ogiltig. Är tydligen kort med tid.
 
Jamen, jaha? Fick ett SMS med en påminnelse om min tid på hälsocentralen 08:50 imorgon. "Kom ihåg att läsa hela din kallelse", när jag ingen fått digitalt eller med snigelpost. Lyckades knipa en tid för callback för att få mer info och boka om 16:55. Aber. Inte ser jag tiden på 1177 heller. :cautious:
 
Hemma, surar eftersom jag var dum nog att inte ringa till ÖbB för att kolla om de hade mattan jag ville ha och inte lita på vad som står online. Nåja, har fått lite motion iaf.

De hittade ingenting på mammografin men en knöl på ultraljudet så läkaren gjorde en biopsi och jag får svar om någon, några veckor. Han försäkrade flera gånger att det med största sannolikhet var en förtätning och absolut inget att oroa sig för. Antar att han är van vid patienter som är stressade till max.
 
Hemma, surar eftersom jag var dum nog att inte ringa till ÖbB för att kolla om de hade mattan jag ville ha och inte lita på vad som står online. Nåja, har fått lite motion iaf.

De hittade ingenting på mammografin men en knöl på ultraljudet så läkaren gjorde en biopsi och jag får svar om någon, några veckor. Han försäkrade flera gånger att det med största sannolikhet var en förtätning och absolut inget att oroa sig för. Antar att han är van vid patienter som är stressade till max.
Skönt att höra att det gick bra på undersökningen :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 194
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 953
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp