Det finns utanför Eskilstuna med.Norr om Uppsala? Vet att det finns någon som tillverkar egen buffelmozzarella där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns utanför Eskilstuna med.Norr om Uppsala? Vet att det finns någon som tillverkar egen buffelmozzarella där.
Ska kika på Kappahl! HM finns inte här (alltså, det är klart att jag kan ta mig dit, men då blir det halvdagsutflykt som jag inte riktigt orkar/hinner utan massor av planering). Finns Kappahl och Lindex inom rimligt avstånd som öppnar snart. Ska ta en sväng där innan jobbet idagJust de är nog bara Gekås men har sett liknande på fler ställen, hade ett par från Kappahl innan! H&M brukar också ha
Håller tummarna för att allt går bra !Sitter och väntar på ultraljud på mammografin.
Det sitter tre kvinnor och pratar om sin bröstcancer och elakartade tumörer. Mycket upplyftande.
Region Stockholm har också en app där man kan ha videomöten med läkare, sska osv. Hade glömt det. Finns säkert fler regioner som har egna appar för digital vård.Region Sörmland har en app som heter vårdkontakt direkt som vad jag fattat är till för folk på regionsansluten VC att kunna få tillgång till digital vård.
Var snabb att skicka in och betala. Vi betalade sambons körkort på en gång och hämtade ut det samma dag det kom. Det hade gått ut dagen före så var egentligen ogiltig. Är tydligen kort med tid.Hade en helt underbar första ridlektion i går så nu är jag alldeles glad och positiv i dag.
Tog lite tid från jobbet/flex i morse för att fota mig för körkortsförnyelse. Känns konstigt att jag haft körkort så länge? Tog ju körkort typ i förrgår?
Skönt att höra att det gick bra på undersökningen !Hemma, surar eftersom jag var dum nog att inte ringa till ÖbB för att kolla om de hade mattan jag ville ha och inte lita på vad som står online. Nåja, har fått lite motion iaf.
De hittade ingenting på mammografin men en knöl på ultraljudet så läkaren gjorde en biopsi och jag får svar om någon, några veckor. Han försäkrade flera gånger att det med största sannolikhet var en förtätning och absolut inget att oroa sig för. Antar att han är van vid patienter som är stressade till max.