Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror jag ska krypa till kojs nu. Är trött och vill nog sova redan. Är dessutom sugen på något men har ingen gott hemma så lika bra att gå och sova istället :D
 
Trött morgon. Hämtade 6 kubik ved igår kväll och var inte i säng förrän vid 23. Hoppas det inte regnar idag för först måste jag lyckas få in all ved till tomten och därifrån till vedboden. Tur jag har en snäll granne som hjälpte mig lyfta av veden från släpet och sedan ska lyfta den närmare min tomt idag. Nu står pallarna nere vid hans maskinhall och väntar.
 
Undrar om det är Hans som lockat fram de här.
 

Bifogade filer

  • IMG_20230815_062915.jpg
    IMG_20230815_062915.jpg
    419,7 KB · Visningar: 44
Sitter i soffan. Om ca 2 timmar ska jag iväg och titta på ett objektiv jag kanske ska köpa :banana: Det är verkligen med blandade känslor, men jag hoppas att det blir bra.

I väntan på att det ska bli dags att gå så sitter jag och kollar på nätet efter kläder. Eventuellt kan det bli så att jag måste klä mig prydligt vid ett senare tillfälle. Och bekvämt. Varför kostymbyxor inte har resår i midjan förstår jag inte, för det hade annars varit perfekt. Nu vill jag åt "kostym-looken" (typ) men lika bekvämt som mjukisbyxor eller friluftsbyxor. Det är så svårt!
Jag köpte ett par såna byxor på Gekås av alla ställen! Svarta, smala som ser ut som kostymbyxor, men i mjukisbyxtyg och resår i midjan. Jättesnygga och stiliga på, men känns som att man har pyjamas på sig.
 
Jag köpte ett par såna byxor på Gekås av alla ställen! Svarta, smala som ser ut som kostymbyxor, men i mjukisbyxtyg och resår i midjan. Jättesnygga och stiliga på, men känns som att man har pyjamas på sig.
Låter som drömmen ju! Är det något eget märke Gekås har, eller går sådana att köpa på annat ställe?
 
Känner mig seg, men ska åtminstone inte jobba förrän klockan 14, så fram till lunch kan jag (nästan) ta det lugnt. Måste förbi apoteket, ska passa på att kolla lite snabbt efter kläder och kanske testa objektivet jag köpte igår. Ska även skriva några texter, men då får åtminstone min onda fot vila. Har börjat känna av mina fotproblem igen eftersom jag jobbat för mycket :( Kommer inte kunna ta några extrapass i djuraffären på ett bra tag nu pga det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 194
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 953
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp