Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Synd. De verkar inte ha just den. Men de hade ju några andra söta... Lilla ponnyn skulle verkligen behöva en ny fin-grimma men det känns som om så mycket av hästpengarna just nu äts upp av boots och tillskott åt andra hästen....Aponydesign
Roligt med fällning ?? Du måste vara lite galen !Åkte ut till hästarna där Mille stod, första gången sedan han togs bort. Lite tårar på vägen dit och hem men väl där var det härligt att borsta lite häst igen Borstade de tre unghästarna, de var snälla allihop. Två av tre hade börjat fälla, det är ju så roligt att borsta då
Nu har jag grus mellan tänderna
Roligt med fällning ?? Du måste vara lite galen !
Har idag ridit en fjording, longerat en fjord unge (snart 1 år) och gått en promenad med min egna fjording och ställt honom 3 meter från 55:an där de kör tunga fordon och allt möjligt i 80km/h. Kunde konstatera att han är ganska så trafiksäker ändå. Brydde sig inte ett skvatt
Humm lite dåligt med det men ett vanligt recept på bulldeg. Hade i kanske en matsked med nystötta kardemumma kärnor. Gjorde en fyllning på tre stora äpplen som jag rev och blandade med ett halvt paket mandelmassa jag hade liggande. Rev mandelmassan också. Hade i lite socker och citron för att få upp smaken. Jäste degen, kavlade ut den till en ganska stor rektangel och la fyllning på halva. Vek ihop den och la fyllning på halva och vek ihop igen. Flyttade över till en plåt och lät den jäsa igen. In i ugnen på 210 grader. Typ såRecept?
Vilken är ettåringen? Tror jag luskat ut att din häst är e. Haldol (min hästs halvsyskon). Du kan pm:a om du inte vill skriva här (och såklart ignorera min fråga helt).
https://www.aponydesign.com/products/kopia-av-grimma-med-text-cutest-everSynd. De verkar inte ha just den. Men de hade ju några andra söta... Lilla ponnyn skulle verkligen behöva en ny fin-grimma men det känns som om så mycket av hästpengarna just nu äts upp av boots och tillskott åt andra hästen....
Men det är ju SÅ tillfredsställande när det bara rasar avRoligt med fällning ?? Du måste vara lite galen !
Urk, nej! Det fastnar ju ÖVERALLT inklusive på hästen (statisk) och på mig...Men det är ju SÅ tillfredsställande när det bara rasar av
Jag kan borsta din häst ocksåUrk, nej! Det fastnar ju ÖVERALLT inklusive på hästen (statisk) och på mig...
Ja, tack! Jag har två stycken långhåriga varianter. När kan du komma ?!Jag kan borsta din häst också