Haha gick in på ett gårdsforum och någon har postat en bild om att röja i skogen och mannen i tråden går bananas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör jag med + kött och det är aldrig högt (mina b12 är ovanpå det receptbelagda o inte hälsokost köpta)Fler och fler provsvar kommer. Det enda som avviker hittills är B12, som är högt (jag käkar ju tillskott så inte helt oväntat).
Tja, jag är bara glad att det funkar. Får lätt brist på B12 och då blir håret färglöst bland annat. Jag tar betolvidon eller motsvarande på 1mg. Apotek, inte hälsokost.Det gör jag med + kött och det är aldrig högt (mina b12 är ovanpå det receptbelagda o inte hälsokost köpta)
Det är ju helt sinnessjukt! Det skulle aldrig hända hos oss.Helt sopslut. Fått jobba ensam idag då min resurs/ansvarig för andra gruppen plötsligt måste vikariera på annat håll(?!). Så jag har fått jobba ihjäl mig och hållit dubbla lektioner parallellt hela dagen.
Men förutom ena klassen så har jag haft jättebra lektioner med peppade, fina elever. Högt i tak och mycket skratt. Fint ändå!
Köpt chips och dip på första gången på evigheter och planerar att parkera mig i soffan när sonen somnat.
https://www.bukefalos.se/threads/roliga-bilder-och-memes-om-katter.1509967/post-20618922Trött. Suck, det blir så lätt stökigt här hemma. Kläder över soffa och stol. Disk i diskhon som väntar. Egentligen skulle jag dammsuga men det får bli imorgon.
Katten är försvunnen in i en parallell dimension. Får skaka på godisburken så hon kommer tillbaka.