Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir OTROLIGT många tomater på min totem-planta. Såpass att det är svårt att hinna äta upp dem ! Idag tog jag upp våra sista "badkarspotatisar" så nu äter vi kokt nypotatis, hemmatomater, köttbullar och gräddfil. Mycket gott faktiskt !
Det blir OTROLIGT många tomater på min totem-planta. Såpass att det är svårt att hinna äta upp dem ! Idag tog jag upp våra sista "badkarspotatisar" så nu äter vi kokt nypotatis, hemmatomater, köttbullar och gräddfil. Mycket gott faktiskt !
Fick faktiskt tummen ur och beställde en! 2000:- under budget, alltid något. De får sparas till nya glasögonMåste verkligen köpa en ny laptop... Önskar att jag kunde skicka iväg x-antal tusenlappar och så får jag tillbaka en som matchar det priset. Jag bryr mig verkligen inte vad den har för ösjnbsäjfb-funktioner :P Längtar mer efter att jag skrivit kontrakt för nytt jobb - då tänker jag unna mig nya glasögon! Mycket roligare.
Men eller hur! Dessa idioter som gör såna vansinnesrisker på dessa vägar!Sitter med ökad puls på jobbet och funderar över hur många som har fått sitt körkort i ett cornflakespaket. Visst det är störigt med långsamtgående fordon på 2+1 väg men måste man riskera allt för att komma om? Såg inom loppet av 1 minut tre helt idiotiska körningar medan epa-föraren gjorde sitt bästa att rädda situationen. När jag sedan körde om epan på en 2 filig del så kom jag ikapp de som höll på att riskera sitt och andras liv.
Tacksam att mina barn är förbi epa-åldern!
Usch, nu börjar jag bli nervös av tanken på att folk sitter på tåg hit just nu och ska lyssna på min presentation i morgon. Jag som utvecklat någon form av social fobi senaste året ska alltså hålla föredrag. Och presentera det som jag har jobbat med sen årsskiftet. Som det finns så mycket åsikter och konflikter kring. Ska leta ut några vänliga ansikten i publiken att ta fasta på, och jag har slängt in några "räddare i nöden" diskussionspunkter som jag kan kasta ut om jag får stark ångest. Usch.. att jag ens gör detta. Men jag kommer att vara så glad i efterhand att jag inte delegerade bort det. Hoppas jag..