Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter ju ännu jävligare än vårt elnät i område 3, tillhör du 4?Vi hade el på 312 kr, och elnät på 1200 helt sjukt mycket!
Jag tillhör område 3 och betalar 5000 kronor per år i elnätNån idiottot
Låter ju ännu jävligare än vårt elnät i område 3, tillhör du 4?
Japp, gränsen går bara nån mil från oss.Nån idiottot
Låter ju ännu jävligare än vårt elnät i område 3, tillhör du 4?
Hoppsan, var på vippen att skriva om en vårdslös dåre men raderade visst inte allt. Aja.Jag tillhör område 3 och betalar 5000 kronor per år i elnät
Okej. Usch ja, det är ju de fasta som är värst och blir ju så tydligt när elen ligger lägre och inte gud förbjude på typ 7 spänn.Japp, gränsen går bara nån mil från oss.
Var på Nyhetsmorgon idag att elpriset i zon 3 var 20,7 och zon 4 43,6Hoppsan, var på vippen att skriva om en vårdslös dåre men raderade visst inte allt. Aja.
Ja du det är dyrt här med, håller jag med om! Men ligger inte zon 4 snäppet värre
Nätavgifterna bestämmer båtägarna själva, utan att ta hänsyn till några elområden. Nätet ligger där det ligger, går ju inte att byta nätägare heller.Hoppsan, var på vippen att skriva om en vårdslös dåre men raderade visst inte allt. Aja.
Ja du det är dyrt här med, håller jag med om! Men ligger inte zon 4 snäppet värre
Mmmm, kroppen mår inte sådär jättetoppen just nu. Så ja, det blir långsamma kolhydrater i mindre portioner. Orkar liksom inte känna såhär. Nu blir det slut med glass/sorbet! Bara några nektariner och massa körsbärstomater.Men chokladglass??
Det finns effektivare sätt att höja blodsockret än att häva i sig gott, godis sorbet och what ever.
Vätska är bättre t.ex. Bunkra festisar och häv i druvsocker i drycker när det behövs..
(och håll björnkoll på bs närmaste timmen efter en dipp. Överkompensaion är lätt hänt när kroppen skakar och hjärnan checkat ut)
Du vet bättre.
Men chokladglass??
Det finns effektivare sätt att höja blodsockret än att häva i sig gott, godis sorbet och what ever.
Vätska är bättre t.ex. Bunkra festisar och häv i druvsocker i drycker när det behövs..
(och håll björnkoll på bs närmaste timmen efter en dipp. Överkompensaion är lätt hänt när kroppen skakar och hjärnan checkat ut)
Du vet bättre.
5-6000 steg är inte speciellt mycket, så det borde inte göra dig ledbruten.Ska tillägga att jag just vaknat, bs bra, 8.9 men mår riktigt illa.
Funderar, jag har ju försökt börja gå mer och nu är jag helt ledbruten i kroppen. Inte kan den vara det efter jag gått ca 5000-6000 steg?!
5-6000 steg är inte speciellt mycket, så det borde inte göra dig ledbruten.
Om du fortfarande går i sandaletter så kan jag förstå att du blir ledbruten efter 5-6000 steg.Funderar, jag har ju försökt börja gå mer och nu är jag helt ledbruten i kroppen. Inte kan den vara det efter jag gått ca 5000-6000 steg?!
Om du fortfarande går i sandaletter så kan jag förstå att du blir ledbruten efter 5-6000 steg.
Har du skaffat vettiga promenad/tränings-skor? Det finns dom som är just walking-skor
Då har du nog svaret där.Yup, sandaletter. Jag ska köpa ett par Hoka wide när de får in dem på Gå och löpkliniken. Ingen av de stora, Intersport, Stadium etc, har wide och i den vanliga versionen så trycks mina glada, spretiga tår ihop. Gå och löpkliniken sa at de kommer få in nya vecka 34. Sandaletterna är ju bekväma för att de har kilklack så jag inte får så ont i mina krampande vader. Å andra sidan är de stenhårda att gå med.