Ska nog borsta tänderna och sen lägga mig. Imorgon, eller nu är det förstås idag, ska vi till stallet på förmiddagen och sen kanske bada. Funderar på att baka något också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker lära barnet hur man får plötsligt tappat rösten sjukan. Hon vet att hon hade iaf blivit inblandad i radioprogrammet vad hon än hade gjort.Har lyssnat på barnet som var på radion ang att deras orkester skall spela imorgon.
Du verkar alltid hitta de mest besvärliga recept ! Jag har alltid bara rört ihop smeten och lagt den direkt på en plåt.Vilket recept använder du? Läser om att man egentligen ska låta degen vila i kylen några timmar
Vi band i 3 år för 89 öre häromdagen känns skönt...Sådär, bytt elavtal. Från timpris till fast. Timpris har inte lönat sig de senaste tre åren.. så nu band vi i ett år för 104 öre per kWh ungefär. Kändes inte bra, men vad gör man? Med timpris har det legat på ca 120 öre. Ingen jätteskillnad kanske. Men nu slipper vi de extrema topparna på vintern.
Det var lite mer lagom. Här i söder är det dyyyyrtVi band i 3 år för 89 öre häromdagen känns skönt...
Min elförbrukning i juli var 120 kronor, har alltid haft rörligt. Dock är hela elräkningen på 700kronor totaltJag har rörlig el numer men det är för att jag bor i en etta där värme och varmvatten ingår i hyran. Julis förbrukning gick loss på 23kr.
Vi hade el på 312 kr, och elnät på 1200 helt sjukt mycket!Min elförbrukning i juli var 120 kronor, har alltid haft rörligt. Dock är hela elräkningen på 700kronor totalt
Min elförbrukning i juli var 120 kronor, har alltid haft rörligt. Dock är hela elräkningen på 700kronor totalt
Haha, jag blev kvarterets surtant i början av sommaren. Har fortfarande lite dåligt samvete för att jag lackade ur, men å andra sidan så har jag aldrig varit med om att hela huset skallrat för att kids i massa EPA-traktorer spelat så högt... några var sympatiska och förtjänade inte mitt "Nu får ni fan ge er!" men snubben som bestämde sig för att åka efter mig när jag gick tillbaka till huset, och försökte kasta en fimp på mig genom fönstret har jag lite dubbla känslor inför verkar hur som helst haft effekt, inte varit riktigt samma typ av samling/fest sedan dess..Vaken, men vansinnigt trött. Måste hälla i mig massor av kaffe, tror jag.
Pojkarna i närheten avslutade sommaren med besked. Någonstans runt halv tre i natt var jag väldigt nära på att bli kvarterets surtant och gå ut i morgonrock och tofflor och be dem dämpa sig en aning. Den självutnämnde polispapillonen på drygt 4 kg hade säkerligen älskat att hänga med och säga ett par väl valda ord, han också Vi höll oss dock i skinnet, somnade om, och när vi vaknade nu vid fem så var det i alla fall tyst
Mannen och den andra hunden snarkar och sover genom allt. De skulle förmodligen inte vakna ens om så ett flygplan nödlandade på gatan utanför
Men chokladglass??Bugger, tog för mycket insulin för att kompensera upp och sjönk som en sten. Nu sitter jag och tuggar chokladglass som inte ens är gott.
Färgglada bilar är det sällsynt ont om
Det stör mig. Min nuvarande är vit. En trevlig bil men vit
Hur kul är det liksom?!
Tänker också att det kan bli ett problem i vinter nu när den står ute utan carport. Liten vit bil i snödriva. Tänk om jag inte hittar den förrän snön har smält
Min är knall-turkos också väldigt lätt att hitta på parkeringenDet har sina klara fördelar att ha en sån här:
Visa bifogad fil 151471
När vi var på Strawberry arena kunde man lätt identifiera och se den på parkeringen från hotellrummet högt upp bland alla vita, grå och svarta tingestar som utgjorde dess omgivning. På säkert över 100 bilar fanns bara vit, grå, svart och blå representerat - samt en liten röd och min orangea.
För mig var det inte ett aktivt val utan en ganska svårhittad modell som dök upp begagnad och stämde på alla andra parametrar. Där och då hade jag nog valt annan färg om det hade funnits som möjlighet, men nu är jag rätt nöjd med det också.Min är knall-turkos också väldigt lätt att hitta på parkeringen
Mörkt turkos eller petrol är min absoluta favoritfärg med, och har massa kläder i den färgen. Så som bilförsäljaren sa ”inte alltid någon kommer med matchande jacka till bilen de ska titta på”
Inte ett aktivt val för min del heller, men hoppades att bilen med rätt parametrar skulle råka ha en anna färg än vit, svart eller grå och så blev det ju!För mig var det inte ett aktivt val utan en ganska svårhittad modell som dök upp begagnad och stämde på alla andra parametrar. Där och då hade jag nog valt annan färg om det hade funnits som möjlighet, men nu är jag rätt nöjd med det också.