Jo jag förstod att du åkte med båten. Synd att du missade medeltidsveckans händelser.Nej åkte med Birka Gotland
Men vi åkte igenom Visby på vägen ner till båten
Jag hade bokat turen till Fårö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag förstod att du åkte med båten. Synd att du missade medeltidsveckans händelser.Nej åkte med Birka Gotland
Men vi åkte igenom Visby på vägen ner till båten
Jag hade bokat turen till Fårö
Jag älskar att kolla på arboristerna på jobbet! Skickliga, modiga och himla trevliga! Måste nog hitta något trasigt träd så jag kan ringa hit dem igenIdag är arboristen här och ska fälla vår stora, skadade björk.
Det är väldigt spännande att se honom jobba. Lösningsorienterad person!
Ut och spana. Någon liten skada i något litet träd måste ju gå att finna .Jag älskar att kolla på arboristerna på jobbet! Skickliga, modiga och himla trevliga! Måste nog hitta något trasigt träd så jag kan ringa hit dem igen
Tyvärr har de insett att jag klarar beskärning som inte är så stort, så de kommer bara för stora sakerUt och spana. Någon liten skada i något litet träd måste ju gå att finna .
Instämmer, och tänk så fort man kan galloppera där!Tittar lite på golf och är glad jag inte spelar
Herregud så tråkig miljö inte en blomma i sikte
Tänk vad mycket fint man kunde odla där
Underbart!Visa bifogad fil 150967
Lagom med folk på stranden idag