Ska snart gå iväg på vattengympa, ska bli så roligt att komma igång igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig varit därI bilen på väg till badhuset i @cambodia s stad.
Jag hatar det där med överkvalificerad. Låt mig avgöra det! Jag kanske vill jobba med att vända burgare på McDonalds trots att jag har en magisterexamen. Eller vad som helst. Jag har ju sökt jobbet av en anledning!Hemma efter intervju och godisshopping Fick känslan av att de tyckte att jag är "för bra" (eller vad man nu ska säga) för jobbet jag sökte. Känns så surt, för antingen är man överkvalificerad, eller så är man inte alls erfaren nog. För något. Någonsin. Och jag kan inte gärna plugga alla typer av kurser som finns åt alla olika inriktningar som finns. Men men.
På Ica hade de extrapris på godis. Jag köpte på tok för mycket. Tanken är att det ska räcka till nästa gång de har extrapris. Får se om det lyckas.
Ja, jag kände det också. Nu kanske jag misstolkar dem, det vet jag inte, förhoppningsvis gör jag det. Men det är bara en liten deltidstjänst och jag skulle tycka det var trevligt som just lite extra, med lite variation från nuvarande jobbet osv. Man lär sig ju dessutom alltid något från alla arbetsplatser.Jag hatar det där med överkvalificerad. Låt mig avgöra det! Jag kanske vill jobba med att vända burgare på McDonalds trots att jag har en magisterexamen. Eller vad som helst. Jag har ju sökt jobbet av en anledning!
Nu blev jag orimligt upprörd känner jag.
Va? Marsch dit. Vi brukar vara där minst 3 ggr om året.Jag har aldrig varit där
Har du fått prata med läkaren?Jag har fått noll mer information om vilken app jag ska ladda ner för besöket hos läkaren, som utlovades när jag ringde och frågade.
Nu ska vi se om läkaren ringer överhuvudtaget
Haha lite skillnad vi har ett fullt skåp.Kryddhyllan fick ett ansiktslyft
Visa bifogad fil 150974