Vad gör vi del 106

Vaknar och det är mörkt. Tror det är strömavbrott trots ingen notering. Sen ringer barnets pappas väckarklocka = han kom mitt i natten och har släckt lampan :rofl:
 
Håret på ända och tröjan var utochin. Men jag tog mig till jobbet i tid iaf :meh:
Fy fan så trött jag är och nu ska vi sitta på en 3 timmars frågestund med JV. Gemensam fika först, tror inte mitt te räcker för detta, behöver nog en kanna kaffe med
 
Sovmorgon imorse, jobbar 16-21.30 idag. Ska gå upp med vagnen till stallet nu, har packat den med de sista hästsakerna jag hade hemma.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 625
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 198
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp