Vad gör vi del 106

Vaknar och det är mörkt. Tror det är strömavbrott trots ingen notering. Sen ringer barnets pappas väckarklocka = han kom mitt i natten och har släckt lampan :rofl:

Håret på ända och tröjan var utochin. Men jag tog mig till jobbet i tid iaf :meh:
Fy fan så trött jag är och nu ska vi sitta på en 3 timmars frågestund med JV. Gemensam fika först, tror inte mitt te räcker för detta, behöver nog en kanna kaffe med

Sovmorgon imorse, jobbar 16-21.30 idag. Ska gå upp med vagnen till stallet nu, har packat den med de sista hästsakerna jag hade hemma.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 229
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
958
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 739
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka