Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, fortsätter ni såhär så är risken att det slutar med att ni drar ner mig i pappisträsket ocksåDe är ju himla bra vakthund med fast de är så små så himla fina med sina öron .
Nja alltså de är urfina hundar men ska jag få dig i ett träsk skulle jag absolut försöka med borzoi och framförallt cockerspanielAlltså, fortsätter ni såhär så är risken att det slutar med att ni drar ner mig i pappisträsket också
Så ojämnt det är!Och jag vill ha mindre regn, och mer klibbvarmt! Har pissat ner här sen i fredags, och enligt prognosen ser det ut att fortsätta minst tills på måndag nästa vecka…11 grader och regn just i detta nu!
Nja alltså de är urfina hundar men ska jag få dig i ett träsk skulle jag absolut försöka med borzoi och framförallt cockerspaniel
Haha där ser man . Kul
Är du tankeläsare?
Cocker delar förstaplatsen på önskelistan med labbe Såg en youtubevideo på cockerjakt och den hunden var så häftig
JappHaha där ser man . Kul
Välkommen!Sitter i Skåne huset,kom ner vid 23.30 tiden,har bara burit in säng ,madrass,lakan,tandborste, hundsaker,laptop o ett sängbord,resten får stå kvar annars väcker vi alla grannar.
Nu är det gott natt!