Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka jättefina domherrar !Klär julgranen
Visa bifogad fil 82324
Det gäller väl bara om det är konstaterad Covid? Fram till testresultatet kommit så måste man väl gå till jobbet om man inte kan jobba hemma? Eller har jag fattat fel?Klantigt,? Rådet är ju att om nån i hushållet insjuknat så ska man hålla sig hemma
Klantigt,? Rådet är ju att om nån i hushållet insjuknat så ska man hålla sig hemma
Jag har fattat det som misstanke räcker, och att man bör vara hemma tills provsvar kommit?Det gäller väl bara om det är konstaterad Covid? Fram till testresultatet kommit så måste man väl gå till jobbet om man inte kan jobba hemma? Eller har jag fattat fel?
Jag har fattat det som misstanke räcker, och att man bör vara hemma tills provsvar kommit?
Det gäller väl bara om det är konstaterad Covid? Fram till testresultatet kommit så måste man väl gå till jobbet om man inte kan jobba hemma? Eller har jag fattat fel?
Hittade på FHMs hemsida:Jag har fattat det som misstanke räcker, och att man bör vara hemma tills provsvar kommit?
Fast det gäller ju att man testar också. Han hade haft hand om sjuka barnbarn för att föräldrarna skulle kunna gå till jobbet. Det var först när han själv blev sjuk som Covidtest togs och då hade han redan lyckats smitta chefen.
Min sambo satt flera timmar på operation tillsammans med ”smittkällan” i måndags, visserligen med munskydd. Hoppas verkligen att han inte har blivit smittad.