athena_arabians
Trådstartare
Det blir nog två i varje, så säg 160.
Cheers då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir nog två i varje, så säg 160.
Klantigt,? Rådet är ju att om nån i hushållet insjuknat så ska man hålla sig hemmaSambon fick precis sms från jobbet. Två kollegor har konstaterad covid. Den ena var på jobbet i måndags med sjuka barnbarn hemma, insjuknade i tisdags men hann smitta chefen som blev sjuk igår.
Glömde visst bort att jag skulle städa och pyntade en apelsin istället.
Men nu doftar det ljuvligt här!
Visa bifogad fil 82315
Just sånt klantarsel till kollega min sambo blev smittad av I vårasKlantigt,? Rådet är ju att om nån i hushållet insjuknat så ska man hålla sig hemma
Tack! Känner mig skapligt pigg ändå, vilket är skönt då jag kan sysselsätta mig istället för att bara ligga och vila och låta tankarna gåDin stackare, hoppas du kryar på dig snabbt
Föräldrarna kom och levererade julskinka och vörtbröd Så jag har till imorgon. Och två sorters hemmagjort julgodisHar du någon julmat hemma? Det kanske känns lite lättare då?
Jag har lite hemma och kommer nog FaceTime lite med familjen imorgon!Har du något hemma? Kanske kan ni zoom-fira i brist på bättre? Koppla upp dig via en laptop vid matbordet på din plats.