Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@athena_arabians jäklar vad snabb du var att gillaDet är ett heltidsjobb att ha häst
Har 24 grader inne nu när solen har gassat på idagHar varit hos farmor och farfar och fikat. De har så vansinnigt varmt inomhus att både A och jag blir helt slut på ett par timmar.
Frågar man min 18-åriga extrabror så ska man inte ta minsta legobit men han håller på mkt med sånt här tekniklego och gör figurer/grejer. Dock påstår han att man aldrig blir för gammal för legoFast nu körde jag fast i packandet till vinden. Sonens rum..
Han är 14, snart 15. Hur mycket lego ska man spara? Har sparat teckningar, favoritbil, favoritbok etc.. Men det är så svårt att slänga när det kommer till honom HJÄLP!
Därför jag förbjudit min pappa att köpa en shettis till barnbarnen...Jaha, det funkade 12-17 igår och 9:30-ca 16 idag. Sedan var hon ute igen. Denna gång har hon uppenbarligen gått mellan trådarna någonstans, för inget var sönder..... Shettisar..... Sockersöta, men rent om de är på det humöret.....
Säger som @Calmiche Lego sparar man, allt, alternativt säljer om man inte älskar lego. Men här ska du nog prata med sonen. Dottern byggde gärna i den åldern så det fanns kvar i barnens rum. Nu har de donerat det till sina små kusiner och passar på och bygger varje gång de är där. Så legot har jag lovat att ta tillbaka när syrrans barn eventuellt blir klara med det.Fast nu körde jag fast i packandet till vinden. Sonens rum..
Han är 14, snart 15. Hur mycket lego ska man spara? Har sparat teckningar, favoritbil, favoritbok etc.. Men det är så svårt att slänga när det kommer till honom HJÄLP!
Meeeeen! Små hästar måste ju vara lättare än stora att hantera!Jaha, det funkade 12-17 igår och 9:30-ca 16 idag. Sedan var hon ute igen. Denna gång har hon uppenbarligen gått mellan trådarna någonstans, för inget var sönder..... Shettisar..... Sockersöta, men rent om de är på det humöret.....
Mitt 175+ halvblod håller på så medJaha, det funkade 12-17 igår och 9:30-ca 16 idag. Sedan var hon ute igen. Denna gång har hon uppenbarligen gått mellan trådarna någonstans, för inget var sönder..... Shettisar..... Sockersöta, men rent om de är på det humöret.....
Näpp. Samma princip som gäller för små vs stora rum och tapetsering..... (och den minan har jag gått på måååååånga gånger).......Meeeeen! Små hästar måste ju vara lättare än stora att hantera!
Och här har vi - sedan igår - HELT nya trådar med välfungerande ström.....Mitt 175+ halvblod håller på så med
Jag undrar alltid hur han kommer igenom välspända trådar utan att 1 ha sönder dem 2 göra märken i snön så jag ser VAR han går igenom! (det är tyvärr trasigt staket i en annan hage pga vildsvin så det går inte att ha ström på just nu)
Men de är ju så söta och charmigaDärför jag förbjudit min pappa att köpa en shettis till barnbarnen...