Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis kommit in efter att ha åkt skidor i det underbara vintervädret. Jag är orimligt pepp på nattens inkommande snöväder. Känner mig som ett barn som väntar på jultomten. Visserligen är det viss risk att det börjar komma som regn, men jag håller tummarna för snö - massor av snö!
 
Fast nu körde jag fast i packandet till vinden. Sonens rum..
Han är 14, snart 15. Hur mycket lego ska man spara? Har sparat teckningar, favoritbil, favoritbok etc.. Men det är så svårt att slänga när det kommer till honom :arghh: HJÄLP!
Frågar man min 18-åriga extrabror så ska man inte ta minsta legobit 😅 men han håller på mkt med sånt här tekniklego och gör figurer/grejer. Dock påstår han att man aldrig blir för gammal för lego 😅
 
Varit ute på långpromenad i skogen med hunden. Härligt väder, skönt att röra på sig ordentligt utan att ha bråttom någonstans!

Körde hem på gamla byvägar och beundrade ståtliga gamla hus.

Har druckit te och slagit in några presenter (födelsedagspresent, examenspresent o bröllopspresent) efter att jag kom hem. Nu har jag och hunden landat i soffan.
 
Fast nu körde jag fast i packandet till vinden. Sonens rum..
Han är 14, snart 15. Hur mycket lego ska man spara? Har sparat teckningar, favoritbil, favoritbok etc.. Men det är så svårt att slänga när det kommer till honom :arghh: HJÄLP!
Säger som @Calmiche Lego sparar man, allt, alternativt säljer om man inte älskar lego. Men här ska du nog prata med sonen. Dottern byggde gärna i den åldern så det fanns kvar i barnens rum. Nu har de donerat det till sina små kusiner och passar på och bygger varje gång de är där. :) Så legot har jag lovat att ta tillbaka när syrrans barn eventuellt blir klara med det. ;)
 
Borstat hästar 😅 Berättat för Palle att han ska få ett nytt hem ❤️ Inte för att jag kanske tror att han förstår så mycket men känns viktigt för mig ändå. Pappa är nog egentligen både ledsen och glad samtidigt.
Svårt de där, han blir inte yngre Pappa även om han ibland tror att han är 20 år ungefär.

Nu väntar jag på maten, magen kurrar 🙈
 
Jaha, det funkade 12-17 igår och 9:30-ca 16 idag. Sedan var hon ute igen. Denna gång har hon uppenbarligen gått mellan trådarna någonstans, för inget var sönder..... :arghh: Shettisar..... Sockersöta, men rent :devil: om de är på det humöret.....
Mitt 175+ halvblod håller på så med
Jag undrar alltid hur han kommer igenom välspända trådar utan att 1 ha sönder dem 2 göra märken i snön så jag ser VAR han går igenom! (det är tyvärr trasigt staket i en annan hage pga vildsvin så det går inte att ha ström på just nu)
 
Mitt 175+ halvblod håller på så med
Jag undrar alltid hur han kommer igenom välspända trådar utan att 1 ha sönder dem 2 göra märken i snön så jag ser VAR han går igenom! (det är tyvärr trasigt staket i en annan hage pga vildsvin så det går inte att ha ström på just nu)
Och här har vi - sedan igår - HELT nya trådar med välfungerande ström..... :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
727
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 382
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp