Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fått i mig en rostad macka till frukost. Mår bra, utom att jag är helt slut i kroppen.
Sambon sover än, hoppas han också är bättre nu.

Hur risig är det normalt att man blir av vinterkräksjukan? Hur var det för er?
Lite orolig för grannen. Fick hjälpa henne från duschen till sängen. Verkar helt utslagen...
 
Nu blev jag glad :) !! Bedömningen som jag har väntat på:
"En gedigen insats som visar att du behärskar släktforskningens hantverk. Väldigt fint genomfört hur du placerat in huvudpersonerna i ett socialt och historiskt sammanhang. Sammantaget mycket trevligt att läsa även om sammanhanget på många sätt är tragiskt med skammen kring oäkta barn...

Högsta betyg A på den här uppgiften"
 
Nu blev jag glad :) !! Bedömningen som jag har väntat på:
"En gedigen insats som visar att du behärskar släktforskningens hantverk. Väldigt fint genomfört hur du placerat in huvudpersonerna i ett socialt och historiskt sammanhang. Sammantaget mycket trevligt att läsa även om sammanhanget på många sätt är tragiskt med skammen kring oäkta barn...

Högsta betyg A på den här uppgiften"

Åh vad roligt, grattis! :bow:
 
Nu blev jag glad :) !! Bedömningen som jag har väntat på:
"En gedigen insats som visar att du behärskar släktforskningens hantverk. Väldigt fint genomfört hur du placerat in huvudpersonerna i ett socialt och historiskt sammanhang. Sammantaget mycket trevligt att läsa även om sammanhanget på många sätt är tragiskt med skammen kring oäkta barn...

Högsta betyg A på den här uppgiften"
Grattis!
 
Hur risig är det normalt att man blir av vinterkräksjukan? Hur var det för er?
Lite orolig för grannen. Fick hjälpa henne från duschen till sängen. Verkar helt utslagen...
Hon är ganska gammal va? Tänker att det blir värre då. Jag kräktes aldrig igår men är helt slut i kroppen ändå idag. Sambon, som tömde magen på alla håll igår kväll, är ännu mer slut och darrig i kroppen. Blir sån vätskebrist antar jag.
Piggast är sonen, trots sin intensiva diarré. Men honom ser jag till att pytsa i vätska mest hela tiden.
 
Hon är ganska gammal va? Tänker att det blir värre då. Jag kräktes aldrig igår men är helt slut i kroppen ändå idag. Sambon, som tömde magen på alla håll igår kväll, är ännu mer slut och darrig i kroppen. Blir sån vätskebrist antar jag.
Piggast är sonen, trots sin intensiva diarré. Men honom ser jag till att pytsa i vätska mest hela tiden.

Haha nä hon är mkt ungdomlig! :D
Usch stackare...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
628
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp