Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Redigerar film som krånglar.. Måste vara klar på måndag.. Skissar även på en film och skriver om den som även det måste vara klart på måndag.
Att vara på landet känns onödigt när jag inte hinner gå ut. Men ja, har ingen ångest här iaf.
 
Jag fick promenadsällskap så det var bra. Dock glömde jag bort att köpa något att äta så det var lite minus :p
Nåja, får väl pallra mig upp i huset och fixa en macka eller så sen.
Efter jobbet ska jag och 26-åringen åka och köpa lite godis innan vi parkerar i soffan med film och Melodifestivalen :)
 
Hur risig är det normalt att man blir av vinterkräksjukan? Hur var det för er?
Lite orolig för grannen. Fick hjälpa henne från duschen till sängen. Verkar helt utslagen...

Är det en äldre person? Bara tänker för ju äldre man är desto mindre vatten finns i kroppen naturligt och väldigt lätt att bli uttorkad!
 
Sitter på tunnelbanan på väg till jobbet, men insåg nyss att det är lördag.
Får hoppa av nästa station och åka hem igen 🙄
Det där låter definitivt inget bra. Nog för att man kan vara dagvill ibland, men det mesta på ditt jobb låter helt sinnessjukt enligt mig.
Det låter som att du skulle behöva vara sjukskriven ett tag för att återhämta dig något. Finns det ingen som kan hjälpa dig med det? Om chefen nu är korkad nog att inte inse, finns det någon kollega som ser hur du har det som kanske kan hjälpa dig?

Ta hand om dig, jobbet ska inte kretsa runt hela ditt liv :heart
 
Jag har precis haft en såndär braig meltdown. Allt känns tusen kilo lättare.
Pratat med mamma, och vi kom nog fram till en del saker.
Mamma har faktiskt jobbat på samma arbetsplats som jag, hon vet precis hur uselt det är - och hade lite idéer som jag ska testa.
Nu har jag en lös plan för hur jag ska göra, tror jag, och den innefattar att försöka må bättre allmänt och sen hur jag ska söka mig bort från min värdekassa arbetsplats.
Känner lite som att mitt liv just nu behöver ett riktigt training montage :D

Nu ska jag sova en liten stund, klä på mig min balklänning jag hade i nian (alvklänning, jag har alltid gått mina egna vägar) med tillhörande bling och sminkning. Sen baka kanelbullesockerkaka, och ta en kort promenad men kanske inte i alvklänning.
Efter det kommer mamma och då ska vi färga ögonbrynen, äta, och göra ansiktsmasker.

Är fast besluten att vända på skiten nu. Nu får det vara nog.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
628
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 747
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp