Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Korv stekt och uppäten. Nu horisontalläge i sängen en stund. Liten försöker gräva sig ut via naveln vilket brukar vara ett tecken på att jag behöver ta det lugnt en stund.Sitter i soffan och slökollar tv, slösurfar Buke och försöker samla inspiration att ta tag i att steka några korvar till lunch. Motivationen är låg men jag är hungrig så bara bita i det sura äpplet. Sen, om en stund![]()
Shit, vad har jag gjort?!Som någon kanske minns så kikade jag på ny laptop för några veckor sedan (m.a.o, ingen lär minnas det
). Hur som helst, den var på rea och slutade vara på rea precis när jag bestämt mig för att köpa den.
Nu kollade jag på den igen, bara för sakens skull, och nu var den åter igen på rea men till ett ännu bättre pris än förra vändan! Så, nu är den på väg till mig och ska tydligen levereras redan imorgon!
Jag är sjukt nervös, och samtidigt så glad att äntligen kunna slippa den laptop jag nu använder. Den startar om sig av "oväntat fel" flera gånger per dag, laddsladden håller på att falla i bitar så jag vågar knappt ladda den pga brandrisk, den är så seg och trög att den blir överhettad så fort jag gör något mer avancerat än surfar på nätet... Och pga Mac så går den inte att anpassa/förbättra heller. Jag har försökt uppdatera, ominstallera operativsystem osv och nej, den vill inte mer. Så. Snart får jag hem en ersättare och det ska bli jättespännande. Hoppas för allt i världen att den är bra...
Perfekt ju!Jag hade en sadan grej i gar. Jag skulle kopa 4 gallon (sma hinkar) farg och visste att i gar var det sista dagan pa 25% rabatt. Nar jag ar i affaren sa hor jag att det till helgen, Fredag till Sondag ar 35% rabatt. Sa, Ja. Jag koper fargen till helgen i stallet!![]()
Jag har redan informerat dem om att banken drog sig ut när pengarna skulle föras över från köparen till mitt hus.Beroende på hur ivriga att sälja huset och om du har is i magen och möjlighet, så meddela dem att du funderar på att dra dig ur affären och se om det blir någon skillnad.
Folk med hästar som oroar sig lite över årets hö är också glada...Regnar, folk med pollenallergier är glada har jag förstått.