Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min bekants barn hade det, men fick inte för polisen. Den syntes dock kanonbra, så det är synd att det inte är tillåtet!
Speciellt när man ska köra ut på en 70-väg och ser en bil komma, jag hade inte hunnit ut om bilen körde i 70, men nu när den kom i 30 hade det verkligen inte varit något problem! När jag märkte att den körde sakta var det försent att hinna förre epan på ett säkert sätt. Kör mycket vägar där det inte är speciellt bra omkörnings möjligheter
 
20230528_094616.JPG
 
Jag har alltså sett den vid ett flertalet tillfällen köra för fort och lyckades ta regnr på plåten som sitter framtill. Efter jag dubbelkollat mot bilregistret gjorde jag anmälan och den har inte synts till fler gånger. Det tog lite tid att få det korrekta numret för jag hittade den inte parkerad utan har kört om den vid ett par tillfällen, de tappade alltid farten väldigt snabbt så fort man närmade sig den, men vid ett tillfälle stod jag på en parkering när de kom.
Jag passade på att fota bilarna vid högstadiet när jag passerade förbi... :angel: :angel: :angel: :angel:
 
Skönt att vara hemma.
Jag är ganska trött efter en helg som hund- och hästvakt, mycket cyklande och promenerande har det blivit. Vrigstad marknad och mors dagsfirande har också hunnits med.
I morgon blir det 8 timmar på kontoret, om jag inte väljer att flexa lite.
 
Lite mer aktiv idag. Igen. Nu är jag jättetrött och FRYSER.

Det är så förbaskat kallt och huset blir utkylt, speciellt som golvvärmen är kopplad på värmesystemet så det är typ 14 grader på det vattnet. Kalla golv....

Dessutom är prognosen att det ska vara såhär kallt de närmaste tio dagarna. Ska man behöva elda i pannan NU?

Måste dessutom kliva upp tidigt imorgon eftersom jag ska lämna in bilen vid 8. Antar att det är smart att duscha nu i ikväll. I mitt utkylda badrum. :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 100
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 202
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 680
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 909
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp