Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gått en timme i skogen med Harry, redan 24 grader ute så jag blev lite trött, det blev inte Harry 😆🌪️
Träffade på denna söta 😍
IMG_20230524_115651.jpg
 
På jobb.

Helt mentalt slutkörd. Hela jag är slutkörd.

Satt i bilen och grät imorses tog ett bra tag att få iordning på ansiktet. Går mest runt med en klump i halsen nu också. Tiden rinner iväg för mig och jag orkar inte. Livet är tung idag. Vill bara strunta i allt lägga mig i en stol i solen och bara vara.

Ser ingen glädje i något riktigt just nu.
 
Hemma från sjukgymnasten som bände och vred och tvingade mig att göra ouchie saker med benen. Tydligen är jag mycket kort och stel i alla benmusklerna - ser ut som sen elitlöpare, vilket jag definitivt inte är, eftersom senorna står ut. Har inget fett och bindväv.

Måste stretcha hemma tills det gör ont, erkänner att jag har en mycket lägre tröskel än hos sjukgymnasten. Frågade hen om senorna kan gå sönder (för det känns faktiskt så!) och hen svarade torrt att det händer inte eftersom hjärnan kommer stoppa dig innan dess.
 
Årets gullpluttar har landat i hagen bredvid oss. 😍 Jag hade hoppats på att en kossa som gick här förra året skulle komma tillbaks. Så fort hon såg mig kom hon dundrande i galopp och tiggde godsaker. Hon var så smart och gullig. Tyvärr verkar min kompis inte komma hit i år. 👎

343EC2C3-76A7-4007-975F-92C87AF1500E.jpeg
 
Lagar köttgryta, varför håller jag på med sånt i värmen?! :grin:

Har världens mest upphackade vecka med möten och intervjuer på jobbet + möten på förskolan och skola pga skolstart för barnet i höst. Har tydligen svårt att hantera när det blir såhär, men det får gå. Märker också hur svårt jag har att släppa jobbet, på gott och ont antar jag…
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 111
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 206
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 681
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 919
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp