Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom nu Bebis, vi är en hel hoper som väntar på dig här. Plus jag vill slippa få revbenet söndersparkat :D
Screenshot_20230522_085438_com.masiofo.preggo.jpg
 
Försöker få i mig frukost. Sen jag bytte medicin har det varit en utmaning. Känner aldrig någon hunger och redan börjat rasa i vikt. Inte bra fast jag har lite att ta av så ingen fara så sätt. Men jag vill ju kunna äta och så!
Så nu har jag börjat sätta alarm på när jag MÅSTE få i mig något.

En häst riden och en tömkörd. Klockan är inte så mycket så tycker det är bra fått färdigt det redan. Mår oftast bättre på förmiddagarna ändå av någon anledning. Inte lika känslig.
På kvällarna räcker det med nästan ingenting och världen rasar.
Är så trött och less på det så det går inte ens att beskriva!
 
Jahopp...

Hur gick det här till?

Hamnat i ett triangeldrama. 2 av mina nära vänner som har det lite kämpigt i sin relation hör av sig till mig från 2 håll.

Vet inte rikigt vad jag ska göra
Du bör säga att nope, du vill inte hamna i mitten i deras relation. Du älskar dem bägge två och vill dem allt gott men du kan inte vara avlastning åt nån av dem då de båda är lika viktiga för dig.
 
Du bör säga att nope, du vill inte hamna i mitten i deras relation. Du älskar dem bägge två och vill dem allt gott men du kan inte vara avlastning åt nån av dem då de båda är lika viktiga för dig.

Instämmer här @Diabetikern

Behöver de mer hjälp får de söka sig till någon professionell. Sedan tycker jag att det är fult av båda att dumpa det här på dig just nu, du har häcken full med ditt eget!
 
Det blev en bra helg. Skogsutflykt på lördagen, fika med kompis och film med äldsta sonen och hans tjej. Grillkväll med svåger, svägerska och H igår. Känns okej idag. Har en stressvibration, en sorgeton i kroppen. Men det är okej. Om några minuter är det exakt ett år sedan J gick bort. Så är det. Ute med hunden nu. Ska in och sätta på kaffe strax. Flickorna är hemma, vi får äta något gott till lunch. Kanske åka iväg en sväng lite senare och hitta på något lite stillsamt.
 
Har haft en skön eftermiddag i skogen med Vän, hans barn, min yngsta och hunden. Yngsta följde med de hem för övernattning. Jag ska stänga klart hage och sedan kommer en kompis ikväll. Sja nog dricka lite vin och ha det så bra vi kan. Sortinen vibrerar ganska högt

Det är så fint där!
Oj. Det där översta var der inte riktigt meningen att publicera. Sorry.
 
Du bör säga att nope, du vill inte hamna i mitten i deras relation. Du älskar dem bägge två och vill dem allt gott men du kan inte vara avlastning åt nån av dem då de båda är lika viktiga för dig.

@athena_arabians

Har sagt att de båda har det tungt på varsitt håll och att de kan behöva gå till parterapi. Försöker hålla det där. Vill inte hamna emellan. Ber dem prata med varandra och att jag finns där om det skulle vara något.

Tänker inte gå in och det är inga dumheter de skriver om varandra eller så men jag vill bara inte bli indragen. De är goda vänner båda 2
 
Måste åka med syrrans katt till veterinären snart.

Nått konstigt hände igårvid stugan. Gry skällde på nått o när jag gick dit satt katten i ett träd? Gry är 7år och har känt katten hela sitt liv o aldrig skällt/jagat han.
Men sen när han kom ner morra(?) han. Growlade typ.. o kisa med ena ögat.
Ingen feber o inga bett/taggar hittade.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 103
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 202
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 681
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 910
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp