Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sisådär, nu har jag beställt en "silverduk" (alltså reflekterande filt) till vardagsrumsfönstret :) ! Efter alla diskussioner om att stänga värme och sol ute i sommar tyckte jag att det lät som en idé väl värd att testa. Två x två meter stor, och med öljetter så den går att hänga upp. Ska bli spännande att testa om det blir lite svalare i rummet när solen ligger på och gassar på eftermiddagarna :) !
 
Boardat så nu är vi förhoppningsvis strax på väg ✈️

20230522_064217.jpg
 
Skulle jobbat hemifrån idag men halva personalstyrkan är sjuk så är tvungen att vara på plats. Ok tvungen är jag inte men känner att det är en självklarhet att hoppa in.

Svamp i munnen efter narkos/antibiotika men efter en dag med sippande på Vichyvatten (måste vara vichy) så börjar de ge sig.

Ska idag boka tid på banken så att jag kan flytta in den 3 juni som planerat.

Blir en bra måndag det här
 
Kul! Skriv ett betyg på den sen - :up: eller :down:.

Polestar var en helt ok bil. Med tanke på prislappen var det kanske inte oväntat. Och det är en bra tanke med att navigatorn är google maps. Då har man en ständigt uppdaterad karta i gps'en. Men jag är inte helt bekväm med tanken på att google ska veta var jag är och vart jag har kört. Men jag är kanske paranoid?

Betyget måste ändå bli :up: för det var en bra bil med bra tryck.
 
Polestar var en helt ok bil. Med tanke på prislappen var det kanske inte oväntat. Och det är en bra tanke med att navigatorn är google maps. Då har man en ständigt uppdaterad karta i gps'en. Men jag är inte helt bekväm med tanken på att google ska veta var jag är och vart jag har kört. Men jag är kanske paranoid?

Betyget måste ändå bli :up: för det var en bra bil med bra tryck.

Har du inte mobilen med GPS påslagen med dig för det mesta ändå?
Då vet redan google oxh ett gäng andra appar var du är
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 102
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 202
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 680
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 910
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp