Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kommer till insikt. Jag måste lära mig att vara tyst! Alla behöver inte veta allt alltid om allting. Herregud! Jag som förut alltid var den som var tyst O_o


Men vissa saker är ju bara så roliga och man måste ju berätta dem direkt, och igen och flera gånger om och till olika personer 😂 Kan ju inte bara skratta för mig själv?
 
En härlig ridtur I den varma härliga försommarkvällen tillsammans med kompisen som promenixade med sin häst för att torka efter sitt bad 😊. (Två härliga ridturer på två fjordston 😍).
Sen var det skönt med äntligen svalare luft som kom in vid soffhänget till veckans Bytt är bytt, nu är allt jag med tröööött 😴, hög tid att krypa ner bredvid älsklingen 🥰.
 
Kände mig lite deppigt ikväll av olika anledningar så bestämde mig för att måla naglarna - jag har inte gjort det sedan i höstas. Jag är usel på att måla och lyckas alltid kladda utanför. Men strunt samma. Hittade mitt favorit lack och lyckades öppna det efter att ha spolat flaskan under hett vatten.
 
Jag är ledig imorgon! Kan inte uttrycka hur skönt det känns att bara veta det!
Inget larm, inga måsten, inga ärenden, ingenting. Förmodligen vaknar jag klockan sju ändå, men då kan jag i alla fall ligga och dra mig med en katt i fejan och en hund under täcket. <3
 
15 år sen jag förlorade älskade pappa..
Helt sjukt att det är så många år sen
Och att det är 12 år sen syrran dog och 11 sen mamma dog.
var tog tiden vägen?
Visst har tiden mildrat sorgen, men saknaden finns där
Såklart den gör, saknaden ❤️. Stor kram till dig. Du har fått genomgå så mycket...
 
Nu är det officiellt!
received_3487434698200083.jpeg
 
Sitter i soffan. Ska äta frukost. Om två timmar ska jag vara på jobbet, för då kommer en leverantör på besök och ska ha utbildning för oss om sina produkter. Kan bli intressant, inte för att jag behöver den utbildningen men för att jag är otroligt nyfiken på vad som sägs :p Ska sedan hem, städa lite och se om jag kanske ger mig ut på minivandring till imorgon. Funderar på att ta bussen hem för att skona mina stackars fötter lite.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 105
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 203
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 681
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 917
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp