Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vakna till på sennatten och va blä varmt, dags för bara påslakan snart 😁. Frukosten intagen för en stund sedan. Startat en maskin tvätt med ridkläder; en hel hoper tishor lär gå åt med sån värme som igår 😄.
 
Passar på att vädra när det fortfarande är svalare ute och ska dammsuga överallt innan jag måste sätta mig med föreläsningen i två timmar jag måste se via arbetsförmedlingen....
 
  • Gilla
Reactions: Sel
"Historieätarna" går på SVT igen (finns på SVT Play också). Väldigt intressant program om man är lite historieintresserad. Det är ju mer än bara mat. Man får veta en massa om hur folk klädde sig, hur man bodde, hur livsvillkoren såg ut, osv.... :)
Jag hittar bara det som är från 2012, har du hittat nya avsnitt?
 
Försöker planera dagen. Ska till tandläkaren och förra gången åkte jag en timme i förväg så kom alldeles för tidigt dit. Tar nog en senare buss idag, ska göra ett byte och där går det bussar ofta så bara jag kommer dit så kommer jag fram i tid.
Meeeeeen, ska äta lunch innan och borsta tänderna. Tycker det är svårt att räkna ut hur mycket tid som går åt. Lunchen tar väl 30 minuter.
Efter tandläkarbesöket vill jag ta en promenad så tänkte gå därifrån och in mot stan, sen hoppa på en buss och åka sista biten hem, eller får nog gå sista lilla biten för den bussen svänger åt andra hållet så den går inte ända hem. Fast om det är för varmt och soligt orkar jag nog inte promenera.
Jaja, det blir nog bra.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 106
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 204
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 681
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 918
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp